BB IIDA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...

Ehkä koulukiusaus tosiaan jättää jäljet?

On muakin kiusattu koulussa, mutta en silti oo värjänny pehkooni blondiksi ja hankkinu silikoneja, saati että olisin julkisuuden perään... onko vika siis minussa? :D

Ei ole, tietenkään. En mäkään oo valkassut tukkaani, enkä menisi leikkauksiin. Mutta jollain sairaalla tavalla olen vahingoniloinen siitä, että jonkun entisen kiusaajan rinnalla näytänkin hyvältä. B) :ashamed:

Minusta näytti siltä, että tyttö purskahtaa pian itkuun, ja Vappu sen kuin tenttaa ja tenttaa. Itse asiassa, jotenkin paljon fiksumpi olo tuli Iidasta kuin minkä kuvan antoi talossa ollessaan. Tilanteesta oli sekaisin, mutta ekasta pudotuskommentistakin myönsi, että pitää paikkansa. Kuka muu muka on myöntänyt? Ei kukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
Minusta näytti siltä, että tyttö purskahtaa pian itkuun, ja Vappu sen kuin tenttaa ja tenttaa. Itse asiassa, jotenkin paljon fiksumpi olo tuli Iidasta kuin minkä kuvan antoi talossa ollessaan. Tilanteesta oli sekaisin, mutta ekasta pudotuskommentistakin myönsi, että pitää paikkansa. Kuka muu muka on myöntänyt? Ei kukaan!

No itseasiassa aika monikin on myöntänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:

No itseasiassa aika monikin on myöntänyt...

Kuten? On päässyt multa ohi.

Uusimmat

Yhteistyössä