BB IIDA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hei oon yrittänyt ettii youtubesta ja vaikka mistä sitä pätkää kun bb iida häädettiin talosta kun se vappu sit tenttas sitä siellä yleisön edessä..En löydä oikein millään hakusanoilla :( Haluuks joku auttaa mua :D

ai vitsi oiski kiva nähä se uudelleen.
repeiltiinkyl ukon kans ihan ku se sekos.

vaik ei sais olla ilkee, ku toine oli iha paniikis ja sekasi :ashamed:
mut kyl se oli .. no :laugh:

Oli ihan hermostunut ja sekopää, osannut mitään vastaill, heilui vain.
Onneksi lähti, niin elähtäneen näköinen ikäisekseen, näytti paljon vanhemmalta ja jo silikonitkin.

Mua rupes säälittään se tyttö-rukka. Tonin hyväksikäyttämänä, eikä osannut tehdä asialle mitään vaikka asia selvästi satuttikin häntä. Huono itsetunto, niin antoi Tonin kohdella itseään kuin pumpattavaa barbaraa. ..tai mopoa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja sokeri6:
http://www.katsomo.fi/?treeId=1301
Näkyskö tuolla?

Kiitos tuhannesti tässä palkkiosi:

Kiitoksen tahdon sulle antaa,
näin runon muodossa tuuli sen sulle kantaa...
Eli ootpa aika magee mimmi,
kroppaskin varmaan tosi timmi :)

Hehheee,siinä pikku runo sinulle :D

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mua rupes säälittään se tyttö-rukka. Tonin hyväksikäyttämänä, eikä osannut tehdä asialle mitään vaikka asia selvästi satuttikin häntä. Huono itsetunto, niin antoi Tonin kohdella itseään kuin pumpattavaa barbaraa. ..tai mopoa... :(

Samaa mieltä kyllä. Minusta Iida oli mukava tyttö ja jotain kertoo hänestä sekin, että huolehtii kämppäkaveristaan joka on pyörätuolissa :)

Siis tuohan on ihan järkyttävää miten ne vittuilee tuolla ihan kympillä, toinen ihan itku silmässä :o en nähnyt eilistä häätöä mutta en ihmettele yhtään jos on ollut jotenkin sekaisin tyttö :/
http://www.youtube.com/watch?v=uaI277O-CvU

Toni Haste on mies syvältä sulkijalihaksen takaa :kieh:

On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...

Ehkä koulukiusaus tosiaan jättää jäljet?

Miksiköhän siis hakevat hyväksyntää?

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:

Mä luulen, että kiusaaminen voi jättää ihmisen sellaiseksi, että haluaa aiheuttaa muissa kateutta ja viedä tavallaan tilaa paljon, kun on kokenut joskus, että se oma tila on riistetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:

Mä luulen, että kiusaaminen voi jättää ihmisen sellaiseksi, että haluaa aiheuttaa muissa kateutta ja viedä tavallaan tilaa paljon, kun on kokenut joskus, että se oma tila on riistetty.

Sitä ajoinkin takaa, kun jotkut tuntuvat ajattelevan että näissä on jotain vikaa, ovat itse syyllisiä kiusatuksi tulemiseen.

On muakin kiusattu koulussa, mutta en silti oo värjänny pehkooni blondiksi ja hankkinu silikoneja, saati että olisin julkisuuden perään... onko vika siis minussa? :D

On muakin kiusattu koulussa, mutta en silti oo värjänny pehkooni blondiksi ja hankkinu silikoneja, saati että olisin julkisuuden perään... onko vika siis minussa? :D

Eiköhän tääkin riipu esim. siitä millaista se kiusaaminen on ja kuinka pitkäkestoista ja millainen persoona muuten on ja ja ja

Uusimmat

Yhteistyössä