A
ap
Vieras
Hei oon yrittänyt ettii youtubesta ja vaikka mistä sitä pätkää kun bb iida häädettiin talosta kun se vappu sit tenttas sitä siellä yleisön edessä..En löydä oikein millään hakusanoilla
Haluuks joku auttaa mua 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:ai vitsi oiski kiva nähä se uudelleen.
repeiltiinkyl ukon kans ihan ku se sekos.
vaik ei sais olla ilkee, ku toine oli iha paniikis ja sekasi :ashamed:
mut kyl se oli .. no![]()
Mikä on palkinto?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ps. Palkitsen sen joka ekana laittaa linkin siihen pätkään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:ai vitsi oiski kiva nähä se uudelleen.
repeiltiinkyl ukon kans ihan ku se sekos.
vaik ei sais olla ilkee, ku toine oli iha paniikis ja sekasi :ashamed:
mut kyl se oli .. no![]()
No mistähän sen näkis sit???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Mikä on palkinto?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ps. Palkitsen sen joka ekana laittaa linkin siihen pätkään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:ou nou, mä missasin sen kansmuakin kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sokeri6:http://www.katsomo.fi/?treeId=1301
Näkyskö tuolla?
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mua rupes säälittään se tyttö-rukka. Tonin hyväksikäyttämänä, eikä osannut tehdä asialle mitään vaikka asia selvästi satuttikin häntä. Huono itsetunto, niin antoi Tonin kohdella itseään kuin pumpattavaa barbaraa. ..tai mopoa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Miksiköhän siis hakevat hyväksyntää?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Miksiköhän siis hakevat hyväksyntää?
Mä luulen, että kiusaaminen voi jättää ihmisen sellaiseksi, että haluaa aiheuttaa muissa kateutta ja viedä tavallaan tilaa paljon, kun on kokenut joskus, että se oma tila on riistetty.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Ehkä koulukiusaus tosiaan jättää jäljet?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:On se muuten jännä, että tuommoset julkisuushakuiset blondit jotka ottaa silikonit on aina seiskassa turinoimassa kuinka ovat olleet koulukiusattuja...? Samaan sarjaan Henna Kallinaisen (kalinainen mikälie) kanssa...
Ehkä koulukiusaus tosiaan jättää jäljet?
On muakin kiusattu koulussa, mutta en silti oo värjänny pehkooni blondiksi ja hankkinu silikoneja, saati että olisin julkisuuden perään... onko vika siis minussa?![]()