B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis huhhuh tuon kanssa, on ainakin itsetuntoa vaikka muille jakaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pimmi:Taas on ketju täynnä katkeria kotiäitejä jotka on itse kaikki niiiiiin kauniita. Eihän kukaan saa itseään koskaan kehua...Ei Hennakaan varmaan tarkoittanut tuolla että paremman näköinen kuin kaikki muut, mutta on keskivertoa nätimpi. Mikä on kyllä totta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ihme kun aina pitää olla muka kateellinen, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.. aika kulunut selitys. Rumahan se henna on kun perse, mutta itsetuntoa onneksi löytyy.
Ja tuosta kropasta, ai et hyvännäköinen? Iso roikkomaha ja muovitissit. Mä ottaisin tuulin kropan.
Onhan sillä iso vatsa.Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja v:Ihme kun aina pitää olla muka kateellinen, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.. aika kulunut selitys. Rumahan se henna on kun perse, mutta itsetuntoa onneksi löytyy.
Ja tuosta kropasta, ai et hyvännäköinen? Iso roikkomaha ja muovitissit. Mä ottaisin tuulin kropan.
Täh? Puhutaanko me samasta.