bb-Henna ja bb-Antti naimisiin huomenna BB-talossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
ei - vaan kyllä jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä..
se voi toki olla erilainen kun sinun, mutta ei täällä kyllä mitään solvaavaa ole..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minusta on oksettavaa, että täälläkin jaksetaan haukkua heitä.

höpö höpö. kyllä tässä on puhuttu "leuasta", oksettavasta parista, päästäisestä jne. mitä muuta tuo on kuin haukkumista ?
jos et tajuu, olet idiootti varmaan. sekään ei ole haukkumista vaan mun mielipide :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
"Naimisiinmeno ei ehkä olisi tapahtunut niin kiireellä aikataululla muuten, mutta tämä on mieletön tilaisuus, ja kun semmoinen tarjoutuu, niin totta kai, Henna myötäilee rakastaan katsoen tätä syvälle silmiin."

Joo, ehdottomasti kannattaa mennä naimisiin, kun kerta sillä telkkariin pääsee, vaikkei se noin muuten oliskaan ajankohtainen juttu.

Lyödäänkö vetoa, kauanko avioliitto kestää :snotty: ?

NIINPÄ!

Mutta mä veikkaan että toi kestää. Molemmat yhtä tyrkkyjä ja aivottomia tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
"Naimisiinmeno ei ehkä olisi tapahtunut niin kiireellä aikataululla muuten, mutta tämä on mieletön tilaisuus, ja kun semmoinen tarjoutuu, niin totta kai, Henna myötäilee rakastaan katsoen tätä syvälle silmiin."

Joo, ehdottomasti kannattaa mennä naimisiin, kun kerta sillä telkkariin pääsee, vaikkei se noin muuten oliskaan ajankohtainen juttu.

Lyödäänkö vetoa, kauanko avioliitto kestää :snotty: ?

NIINPÄ!

Mutta mä veikkaan että toi kestää. Molemmat yhtä tyrkkyjä ja aivottomia tapauksia.

mä veikkaan mattia ja merviä kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
milloinhan he ilmoittavat tulevasta perheenlisäyksestä???!! :laugh:

Saako jollekin toivoa lapsettomuutta tai keskenmenoa? :ashamed:

No ei todellakaan.

Vaikka toisten naimisiinmenosysteemit ois kuin ihmeellisiä tahansa niin noita kahta en kellekään toivois, ikinä, koskaan. Kummatkin itse kokeneena..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

No ei todellakaan.

Vaikka toisten naimisiinmenosysteemit ois kuin ihmeellisiä tahansa niin noita kahta en kellekään toivois, ikinä, koskaan. Kummatkin itse kokeneena..

No sitä ajattelinkin, että ehkä ei saisi ajatella niin.

onko joku toivonut?? kysymys kuului "milloinhan he ilmoittavat tulevasta perheenlisäyksestä?" Aapisen opettelu on tietysti suotavaa niin voi jopa sen jälkeen osata lukea ja ymmärtää lukemaansa.

sinä haukut minua...

se voi toki olla erilainen kun sinun, mutta ei täällä kyllä mitään solvaavaa ole..

höpö höpö. kyllä tässä on puhuttu "leuasta", oksettavasta parista, päästäisestä jne. mitä muuta tuo on kuin haukkumista ?
jos et tajuu, olet idiootti varmaan. sekään ei ole haukkumista vaan mun mielipide :xmas:

kasapäin.. ei täällä kukaan pahaa tarkoita - vaan on huolissaan, että jos elämä ei kannakaan. Kaikkea hyvää heille - tietty..

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Näitä lukiessa tuli jotenkin.. surullinen mieli. Joidenkin kommentit on niin törkeitä, ettei mitään rajaa!

siis MITÄ!!! EN YMMÄRRÄ- SELVENNÄTKÖ ENDIE ASIAA
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
sinä haukut minua...

Yhteistyössä