BB-häät

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tuli tuossa mieleen kun näin pätkän Hennan ja Antin häistä, et ku se Henna sanoi siinä sormusta antaessaan, et kun hän näki Antin, ni rakastui samantien ja tiesi, että Antti on hälle se oikea, ni et eikö se Antti vaan siellä BB-talossa silloin koittanu sitä Cherylliä vongata eikä Hennakaan Antista ollu silloin kiinnostunu siellä talossa alkuvaiheessa?

Mun mielestä tuo koko hääjuttu oli niin hirveää teeskentelyshowta nimenomaan Hennan ja Antin osalta. Inhotti sen "tavisparin" puolesta, jotka halus ihan oikeesti mennä naimisiin, että nuo Henna ja antti vedettiin mukaan juttuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Mun mielestä tuo koko hääjuttu oli niin hirveää teeskentelyshowta nimenomaan Hennan ja Antin osalta. Inhotti sen "tavisparin" puolesta, jotka halus ihan oikeesti mennä naimisiin, että nuo Henna ja antti vedettiin mukaan juttuun.

peesi! " oi hani kultapupuseni, slurps slurps" kuinkas kauna veikkaatte että onni kestää...mun veikkaus on että tammikuun lopussa alkaa jo erilleen kasvu.

Eihän Antti ja HEnna olleet samaan aikaan talossa. Antti oli jo pudonnut, kun Henna tuli.
Mutta Antilla ja Cherylillä oli jotain juttua ja sviitissähän ne jotain touhus (Cheryl väitti pitäneensä housut jalassa, mutta Vappu väitti ettei ollut housuja :))

antti ja henna häineen sentäs sopivat ku nenä päähän tuollaseen bb-taloon. mutta se tavispari - mitä ne haki siitä ? kokemuksen vaan ? olivat vaan joteskin niin jäykkiä ,et mietin oliko niillä ees oikeesti kivaa vai kaduttiko niitä jo kenties koko helvetin härdelli. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:

peesi! " oi hani kultapupuseni, slurps slurps" kuinkas kauna veikkaatte että onni kestää...mun veikkaus on että tammikuun lopussa alkaa jo erilleen kasvu.

Kestää niin kauan, kunnes kaikki rahat ja otsikot on saatu aiheesta irti. Sit pitää alkaa keksiä uutta otsikoinnin aihetta...jaa...mikähän se vois sit olla??

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Eihän Antti ja HEnna olleet samaan aikaan talossa. Antti oli jo pudonnut, kun Henna tuli.
Mutta Antilla ja Cherylillä oli jotain juttua ja sviitissähän ne jotain touhus (Cheryl väitti pitäneensä housut jalassa, mutta Vappu väitti ettei ollut housuja :))

eiks se ollu risti jonka kans cheryl oli sviitissä ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
antti ja henna häineen sentäs sopivat ku nenä päähän tuollaseen bb-taloon. mutta se tavispari - mitä ne haki siitä ? kokemuksen vaan ? olivat vaan joteskin niin jäykkiä ,et mietin oliko niillä ees oikeesti kivaa vai kaduttiko niitä jo kenties koko helvetin härdelli. :ashamed:

joo, olisin odottanut räväkämpää pariskuntaa, sen koosteen perusteella oli henna ja anttikin aika jäykkiä. mut ehkä se oli vaan se jännitys?

Kyllä ne Henna ja antti munkin mielestä sinne sopi, mutta olisivat nyt sitten valinneet jomman kumman, eli ne tai tavis.
Selkeästikään tää tavispari ei ollut julkisuushakuinen vaan sanoivat, että haluavat vaan todella erilaisen kokemuksen. Ja siis olisivat joka tapauksessa menneet naimisiin.
Mitenköhän Henna ja Antti...

Sama tuli mulle mieleen. Antti ja Henna on niin tyrkkyjulkimoita molemmat, että niiden "tyyliin" tuo häähomma sopi, varsin kun koko suhde on alkanut BB:llä, niin silleen ihan piste iin päälle.