"vieras"
Meinasin juuri kirjoittaa samaa....Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794064:Mua rupes oksettamaan tuon kuvan jälkeen.....
Meinasin juuri kirjoittaa samaa....Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794064:Mua rupes oksettamaan tuon kuvan jälkeen.....
Ei kai sentään?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794064:Mua rupes oksettamaan tuon kuvan jälkeen.....
Mua vähän. Ei siksi että se olisi ällöttävää tai rumaa, mutta se näyttää siltä kuin tiikeri olisi mahaa raadellut. Se näyttää kipeältä, vaikka ei varmasti aiheutakkaan kipuja. Tsemppiä sen kantajalle, saa tuosta ainakin puheenaihetta, jos ei muutaEi kai sentään?
Nyt kyllä tuli vähän huono olo hetkeksi, yleensä ei noista kuvista tule...Ei kai sentään?
Toi oli kyllä aika paha että ei se ihme ole jos tuli olo että oksennus tulee just eikä melkein.Ei kai sentään?
Tämä ei nyt ole erityisesti juuri sulle, mutta ajatuksesi kirvoitti minussa kysymyksen kaikissa miehissä: Te, joita kuva ällöttää/kuvottaa/oksettaa, miten suhtautuisitte, jos omalla rakkaalla naisellanne, olkoon hän nyt sitten vaimo tai avokki tai mikä ikinä, olisi vastaavanlaiset raskauden jälkeen? Kuvottaisiko vastaavat arvet silloin yhtä lailla? Voisitteko katsoa rakastanne alasti? Tai harrastaa hänen kanssaan seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794187:Nyt kyllä tuli vähän huono olo hetkeksi, yleensä ei noista kuvista tule...
Kuka niin on sanonut, että ei kelpaisi? Onhan tuo ihan järkyttävä kuva. Onko edes aito? Yhdellä sadasta miljoonasta varmaan käy noin.Joo aika karua tosiaan, jos ei kelpaa enää sen jälkeen.
Kyllä taitaa ihan aito olla. Eikä se ole oma syy jos tulee raskausarpia, vaan ihan kudostyypistä kiinni. Sikäli huono asia, että miehet ei näköjään tiedä, että noinkin voi käydä ja voi tulla yllätyksenä.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794481:Kuka niin on sanonut, että ei kelpaisi? Onhan tuo ihan järkyttävä kuva. Onko edes aito? Yhdellä sadasta miljoonasta varmaan käy noin.
Mullakin tuli huono olo, alkoi heikottamaan... Siinähän on rikki venynyt iho ja harvinaisen syvät, isot ja tuoreet arvet. Ei ihmekään, jos tulee pahoinvointia katsomisesta.Ei kai sentään?
Jotenkin sellainen kommentt,i jota en olis odottanut sulta. Vaikka kokiskin noin, niin en kirjoittais julk,i voi tuntua tosi pahalta kuvan laittajasta.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794064:Mua rupes oksettamaan tuon kuvan jälkeen.....