Bamse vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karkkinaama

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
1 692
0
36
Keiden lapset tai ketkä ite tykkää Bamse-vaatteista? Musta ne on ihania!Just mietin pojan yhtä Bamse t-paitaa että se on pesty vaikka kuinka monta kertaa eikä ole mennyt mikskään. Pahus ku ei oo tyttöjä niin ei saa ostella niitä tyttöjen Bamseja.

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Minä tykkään Bamseista ja ne on aikas edullisiakin. harmi ettei myydä muualla ku lindeksis...

olen siis myös kiinnostunut käytetyistä pojan 80-> ja tytön 100-> KIITOS

Mä en alkuun oikein tiennyt mitä mieltä niistä olen, mutta nyt olen muutamia ostanut, ja pakko kyllä tykätä. Värit pysyy ja saumat ei kierrä, eikä ole "lötköjä". Vanhimmatkin Bamset, mitä just pakkasin pois, on ihan kirkasvärisiä ja kuvat kuin uudessa :o

On ne ihan kivoja, mutta menee kyllä yli joillain. Täälläkin oli joku aika sit huutonetissä ollut bamse-paketti joka oli huudettu noin sadalla eurolla! Eikä vaatetta edes ollut paljon.
Muutaman olen itse ostanut, mutta lindexillä on paljon muutakin ihanaa ja hyväkuntoista!

En erityisesti, mutta kirpparilla ihastuin 50-56 cm-kokoiseen bodyyn (tummansininen ja kuu-kuvioinen) ja kotona huomasin että Bamsesta kyse. Mutten kyllä merkkien perään siis ole.

Minä tykkään. :)

Just niitä kaupassa kattelin ja ajattelin, että onpa vielä edes jossakin onneksi lasten vaatteita, jotka on selkeesti lapsille ja lapsenomaisia. (Suom: inhottaa nämä pikkuaikuisvaatteet...)

Meidän lapsilta niitä tulee sitten joskus löytymään (kun ne lapset joskus ensin vaan syntyy... :snotty: ), mutta toistaiseksi ostelen niitä vain lähisuvun lapsille (just kuulin, että meidän lähisukuun syntyy ensi talvena toinenkin vauva :D ).

Niin siis mä en ite ole ikinä tykännyt siitä Bamse nallesta (mikälie Maailman Vahvin Nalle), mutta vaatteiden laadussa ei ole valittamista ja se kai on pääasia.

Tykkään kovasti, mutta yleensäkin Lindexin lastenvaatteet on tosi hyviä. Yleensä ostan ale-rekeistä bamseakin. Nyt olisi ollut ihania bamse-mekkoja tytölle, mutta kun mekkoja on muutenkin meillä tosi paljon niin en viitsinyt ostaa... taytyy varmaan kyllä käydä vielä katsomassa niitä :whistle:

Yhteistyössä