Bambisilmäisten kaunotarten ketju

vierailija
Olen aina ihmetellyt Jenni Vartiaista pidetään jumalaisen kauniina... Minä näen vain pikkuruiset tihrusilmät....

Kopsasin Seiskan sivulta sinulle sopivan ohjeen:
Joo, tiedän, kuulu kuvioon kun tekee julkista työtä… mutta onko se ok, tarvitseeko kaikkea ottaa vastaan? Ei ole ok, eikä tarvitse, Karita toteaa painokkaasti.
Monet sosiaalisen median vaikuttajat ovat viime aikoina ottaneet kantaa ja jakaneet heille tulleita ikäviä kommentteja. Karita kirjoittaa, että hän usein kysyy, mitä hyvää kirjoittaja viestillään tavoittelee ja jos ei tavoittele mitään, miksi hän edes kommentin lähettää.
 
Olen aina ihmetellyt Jenni Vartiaista pidetään jumalaisen kauniina... Minä näen vain pikkuruiset tihrusilmät....

No tuossa se on jo vähän ikääntynyt.
Jenni on ihan kaunis, vaikkei mikään häikäisevä kaunotar ole. Ja suuremmat silmät tekisivät sen "häikäisevän kaunottaren."

 
...ja 2011 Linnan juhlien myötä hänet äänestettiin kaikkien aikojen Linnan neidoksi tms.



(Ainut että lämpimät värit riitelee tuossa mekossa ja korussa Jennin omien, kylmien värien kanssa)
 
Ja jos Omppumies tunkee niitä tähän ketjuun, niin se kertoo hänen lapsellisuudestaan.
No niin, tämä ratkaisi. Ihan itse rienasit minut esiin.

Älä turhaan lausu Johnnyn, sinun keskustelukumppanisi nimeä, sillä Johnny ei jätä kommentoimatta sille, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Bae Yoon Young, aasialainen huippumalli



"Candy Ball", Aasiassa esiintyvä eurooppalaistaustainen (Latvia) cosplay-malli "kissana" vierailijoiden toivomassa asussa, pyöreät siniset silmät.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, tämä ratkaisi. Ihan itse rienasit minut esiin.

Älä turhaan lausu Johnnyn, sinun keskustelukumppanisi nimeä, sillä Johnny ei jätä kommentoimatta sille, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Bae Yoon Young, aasialainen huippumalli



"Candy Ball", Aasiassa esiintyvä eurooppalaistaustainen (Latvia) cosplay-malli "kissana" vierailijoiden toivomassa asussa, pyöreät siniset silmät.
Pyydän nätisti: mee pois tästä ketjusta. MENE POIS.
Kunnioita edes joskus toisen toivetta. :(

Sulla on vaikeaa olla silloin, kun jotakin muuta ihmisryhmää kehutaan kuin sun omaa suosikkiasi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Pyydän nätisti: mee pois tästä ketjusta. MENE POIS.
Kunnioita edes joskus toisen toivetta.

Sulla on vaikeaa olla silloin, kun jotakin muuta ihmisryhmää kehutaan kuin sun omaa suosikkiasi.
Oletpa nyt tosikkomaisella tuulella. Mutta pyysit nätisti, joten en laita tänne tsainoja, vaan noita silmänmuodoiltaan makuusi sopivia eurooppalaisia.

Tässä jotakin kauniimpaa kuin suomalainen lehmä (bambista tulee peuralehmä kun se kasvaa täysi-ikäiseksi).

Jos @Lispetti olisi paikalla, hän saattaisi muistaa jotakin tämän kaltaisista kasvoista?
 
vierailija
Milloin Echo ja ”siementäjä” meinaatte ryhtyä aikuisiksi?
Olette hankalampia ja huonotapaisempia kuin moniongelmaiset teinit.
Vessatöhertäjätkin ovat siistimpiä tuotoksissaan.
 

Yhteistyössä