Baby Born- nukeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepuliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepuliisa"

Vieras
Suunnitelmissa ostaa tytölle tuo kyseinen nukke, mutta jotenkin olen niin pihalla näistä malleista että onko kaikki noista . 43 cm pitksitä nukeista niitä "interaktiivisia"? kun mitä nyt olen kaupassa katsonut niin kaikilla on se napa sellainen nappi - en edes tiedä tarkalleen mitä varten.. mutta siis voiko tällaista nukkea mm. kylvettää?

itselläni on pienenä tyttönä tuollainen nukke ollut ja se oli sellainen pissaava vauva jonka pystyi myös viemään kylpyyn. ei kuulunut ääniä tai muutakaan napaa painamalla..

ja juurikin haluaisin ostaa tuon kyseisen nuken vaikka tarjolla nyt olisi vaikka sun mitä muitakin saman tyypisiä.

En näistä viimeisimmistä malleista tiedä. Ykkösmallin joutui ruuvaamaan kylvyn jälkeen auki, että sen sai kuivaksi. Kakkosessa sitten on selässä ilman aukaistava vedenpoistoaukko.

http://www.youtube.com/embed/NZKJZR91WHY?rel=0
Näyttäisi että siitä napista pissatetaan :D

Baby born ei ole enää yhtä laadukas nukke kuin mitä se on ennen ollut. Meillä on ollut vuoden leikeissä ja kädet ja toinen jalka on irronnut. Mies teippasi ne lätkämailan teipillä sitten ne kiinni nuken kroppaan lopullisestu. Täällä oli joskus oma purnausketju ihan baby born nukeille... Varmaan löytyy, jos laittaa tuonne yläreunan hakuun.

Sinua on varoitettu.. :D :D

Ei kannata ostaa baby bornia. Todella heikkolaatusta tavaraa. Meillä 2v tytöllä babyborni, eikä mitään väkivaltaisia leikkejä harrasta, niin siltä nukelta irtosi ensin käsi ja nyt jalka... Muuten kuin uuden näköinen. Olen todella pettynyt

okei, eli siis vielä taitaa olla surffailua edessä..
mikähän siis olisi sitten paras vaihtoehto noista markkinoilla olevista.. pehmeävartaloista en halua, niitä on jo 2 kpl ja tarkoitus olisi nyt siirtyä ns. seuraavaan nukkeen kun ikääkin on se 5v.

vinkkejä saa antaa!! :)

Yhteistyössä