Baby Born vaaleilla hiuksilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tosi "baby"... onpas tosi epäluonnollisen näköiset hiukset ja minä kun olen tykännyt kun nuo baby bronit on olleet niitä harvoja oikeasti vauvalta näyttäviä nukkeja.
 

Yhteistyössä