V
"vieras"
Vieras
Vauvan syntymästä on nyt viikko ja tuntuu että fiilikset heittää häränpyllyä..välillä ahdistaa,pelottaa (en tiedä mikä), itkettää (ilosta ja surusta) , sit taas toisaalta olen onneni kukkuloilla ja rakastan niin että koskee. Yleensä nää tunneryöpyt tulee imettäessä ja tuntemukset saattaa vaihdella tunnin aikana ihan laidasta laitaan. Aika pelottavaa. Tiiän että tää menee ohi,mutta en ois uskonut että nää tunnetilat voi olla näin voimakkaita :O