baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ajattelin uskaltautua frendin tupareiden jatkoille... Pojalla tulee silloin ikää 4kk ja mummille jätän hoitoon, jonne sitte itekin tuun ku kotiudun, ku frendi asuu porukoiden kanssa samas kaupungissa... En kyllä mitään kännejä aio vetää, mutta jos tanssimaan... Yrittäis vähän jotain iloa saada elämään kun on tota itkua tää syksy ollu :(...

me oltiin miehen kaa yksissä tupareissa kun poika oli 7kk ja tätyy sanoa että se eka kerta kun jätti pienokaisensa hoitoon oli ihan hirveetä, järkyttävää :( vaikka tiesi että toinen on hyvässä hoidossa mummolassa, kai se on aina se eka kerta.....

tyttö oli 2,5 kk, mutta kun ystävät väkisin veivät ;) (oli nääs omat polttarit) ja mies hoiti pikkuisen. Olin aivan yllättynyt miten en ajatellut pientä tyttöäni koko ajan. Seuraavana aamuna kun saavuimme baarista oli ihana kuunnella pientä tuhisijaa....

Meidän tytsy oli vain 3 viikkoa kun menimme häihin, joista mummu ja pappa tuli hakemaan vaavin illalla kotiin nukkumaan. Itse uskaltauduin sitten heittämää vapaalle, mutta kyllä pari kertaa soitin, että miten unet sujuu. Tytsyllä kun oli vähän masupuruja silloin.

Imetin 8kk eli sen ajan olin juomatta(siis tietty myös odotusajan!!)Eli en ollu sit baarissakaan.Poika oli joku 7kk ku olin kaverin polttareis ja siit parin viikon pääst häissä.Poika on nyt vuoden ja oon täs syksyllä sillon tällöin ollu viihteellä ja mies on hoitanu poikaa kotona.

Neiti oli 2kk ku käytiin miehen kans baarissa (mä vesilinjalla) mut ei me kyl oltu siel ku tunti kun oli niin p.ska meininki.. Sen jälkeen ei olla käyty (neiti nyt melkein 4kk) mut helmikuussa ois tarkotus mennä CoB:tä kattomaan..

Mä lähdin samana iltana baariin ku laitokselta kotia tultiin vauvan kans =) Olin niin masentunu ja hämmästyny ettei todellakaan jaksanu/pystyny olemaan vauvan kans kotona yksin... :headwall: mieskin ku vaan ryyppäs oikein urakalla varpajaisia eikä paljo piitannu vaikka kotiuduttiin! :'( ja itellä oli aivan pää "sekasi" ja mielialat heitteli laidasta laitaan joten jätinpä sitte vauvani äidilleni hoitoon.eikä kyl tullu hetkeekään mieleen et kuinkahan sielä pärjätään vaan mä otin itselleni rennon illan rankan kokemuksen jälkeen!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 20:27 vieras kirjoitti:
mieskin ku vaan ryyppäs oikein urakalla varpajaisia eikä paljo piitannu vaikka kotiuduttiin! :'(

:hug: En siltikään pidä ihan "oikeana" ratkaisuna lähtä ittekki ryyppäämään, ennemminki olisin menny "evakkoon" vauvan kans.

Meidän neiti syntyi huhtikuun lopulla ja heinäkuussa käytiin "parilla". Sitte n. parin kuukauden välein. Saunajuomaa tuli tissuteltua parit jopa viikottain :ashamed: Jossakin vaiheessa tuli kuitenki ihan totaalinen kyllästyminen alkoholijuomiin. Nyt ei oo raskauden aikana tehnyt mieli ku kerran sherryä maistaa (lihan marinointiin ostin) kun maistui tippa sormenpäältä niin makealta. Ehtiipä tuonkin vielä :)

Esikoisen tais olla jotain vuoden, jos ei reilukin ennen kuin kävin ekan kerran oikein "kunnolla" baarissa. Ehkä sitä ennen yksillä jossain kesäterassilla tmv.

Kuopus on nyt reilu 1-v ja pikkujouluja kävin viettämässä pariin kertaan.

Yhtä kaikki, ei sitä enää vanha jaksaiskaan. Tulee vaan kauhea päänsärky sieltä tupakansavusta ja koko seuraava päivä menee ihan harakoille kun kersat kumminkin herää ihan samaan aikaan aamulla riippumatta siitä onko äiti ollut kuinka myöhään liikenteessä...

taisi olla jotain 3kk, oli ensin mummulla testiyökylässä et ite oltiin ihan kotosalla selvänä jos tulee ongelmia. hyvin meni ja bailuille mentiin noin kolmenviikon päästä. ja oli kivaa kun ei tarvinnu olla niin hirveän huolissaan kun ei ollu eka yökyläily.

Kyllä siinä on aina vuoden verran mennyt...monen mielestä varmaan liian kauan, mutta yksivuotiaan voi jo jättää ihan hyvillä mielin yökylään, eikä mummukaan mielellään sen pienemmän kanssa jää. Pelkää varmaan ettei pärjää.

Mä ajattelin jättää sitten, kun ruokavalioon kuuluu muutakin kuin äidinmaito. Neiti ei mielellään syö pullosta, joten mun pitää olla siinä lähettyvillä. Neiti syö hereillä ollessaan n.1 tunnin välein. Olenhan mä jättänyt neidin hoitoon äidilleni ja isälleni ja mieskin on sitä vahtinut sen aikaa, kun olen esim. käynyt kaupungilla tai lenkillä. Enkä oikeastaan edes kaipaa vielä baarielämää...

esikoinen oli jotain 1-2kk vanha kun kävin ekan kerran,söi pumpattua tissimaitoa sillä välin.tää toinen olikin sitten tosi nuori alta 2vk kun käväsin muutamalla.tyttö syntyi keskosena ja joutui olla sairaalassa 2vko:n ikään asti niin käväsin sitten miehen kanssa ulkona kun isompi oli mummulassa.

Minä meinaan viedä esikon pakastettujen rintamaitojenkanssa mummulle ja papalle hoitoon kahdenkuukauden iässä. Voi kyllä olla tuolla baarissa olo melko eksoottista, kun tissit kerkee illan aikana pakkautuun oikeen urakalla. Täytynee jo yöllä lypsää =)

Eka lapsi on nyt reilu 2 v ja sen jälkeen e ole käynyt kertaakaan baarissa. Ei jotenkin kiinnosta, eikanaan tuli oltua iha tarpeeksi. Joskus olisi vähän huvittanutkin lähteä, mutta ollaan muutettu eikä täällä päin ole ketään kenen kanssa menisin. Miehen kanssa ei käydä yhdessä.

mietin tässä vain, että mikä himo sinne baariin on jos on pieni vauva! 2-3 viikon vanha on vielä todella pieni! Itse olin niin lumoutuneena lapsestani, että ei olis tullut mieleenkään lähteä baariin vielä kun vauva syö tissiä! Me käytiin ekan kerran ulkona kun laps oli 1 vanha ja silloinkin lapsi oli kotona ja mummo meillä kylässä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 17:32 vieras kirjoitti:
mietin tässä vain, että mikä himo sinne baariin on jos on pieni vauva! 2-3 viikon vanha on vielä todella pieni! Itse olin niin lumoutuneena lapsestani, että ei olis tullut mieleenkään lähteä baariin vielä kun vauva syö tissiä! Me käytiin ekan kerran ulkona kun laps oli 1 vanha ja silloinkin lapsi oli kotona ja mummo meillä kylässä!
no meillä oli vaavi 2-3vk ku mentiin isännän kans viihteelle. ei kylläkään baaris oltu mut kuitenki. eipä tuo haittaa,toiset menee,sinä et. ja riippuu kai tuo siitäkin millanen vauva on ja kuka hoitaa,ja tilanteesta yleensä.

Yhteistyössä