Baari ei kiinosta enää ollenkaan

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:x vaikka kuinka mun vanhat kaverit kenen kanssa olin opiskelemassa pyytävät mua mennä baariin,mä en vaan voi,ei vaan kiinosta,en osaa edes pakota itseä sinne :saint: ehkä se on kaikki mun työn takia,koska olin sielä melkein joka päivä 1kk ja nyt sanasta baari oksetta :$ liika on liika

Ei muakaan kiinnosta baarit ei sitte pätkääkään.
Oon käyny baarissa kolme kertaa elämäni aikana ja niistä kaks kertaa oon ollu raskaana eli en ottanu mitään.

Viimeks olin baarissa heinäkuussa 06 ja odotin kuopusta, sillon oli veljen ja sen vaimon yhteiset polttarit.
En oo sellanen tyyppi että kävisin baareissa.
Sama juttu miehellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
En minäkään käy baareissa ollenkaan, ellen sitten satu ukkoa käyttämään sen pari kertaa vuodessa.

Ei minuakaan kerta kaikkiaan kiinnosta.
oikeasti mua ei edes ikinä baari kiinostanut,paitsi kun stressaava elämän vaihe alkonut mä menin sinne kerran ryppämään,sitten tykkäsin ja menin taas ja taas :snotty: mutta nyt kun oli kerran kuukausi sielä,en voi edes kuvittella itseä sielä baarissa,mua nyt pakottamalla ei saa sinne :|

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Mitä Savanna olet opiskellut? Oletko opiskellut täällä Suomessa vai jossain muualla? :)

täällä olin ,melkein aina kursilla :ashamed: mutta kun pääsin kerran edes jonnekin normaali kouluun ,en voinut jatka sielä raskauden takia,mulla vaan oli esikon kanssa koko raskaus niin kuin oksennustauti =) :x

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ei muakaan kiinnosta baarit ei sitte pätkääkään.
Oon käyny baarissa kolme kertaa elämäni aikana ja niistä kaks kertaa oon ollu raskaana eli en ottanu mitään.

Viimeks olin baarissa heinäkuussa 06 ja odotin kuopusta, sillon oli veljen ja sen vaimon yhteiset polttarit.
En oo sellanen tyyppi että kävisin baareissa.
Sama juttu miehellä.

mun mies on samanlainen,kukaan ei saa hänet mihinkään,kerran hän vain meni mun kanssa baariin ja kerran mun töihin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
Savanna

Mitäpä sitä menemään, jos ei kiinnosta :)

Minä kävin ennen lapsia ahkerastikin baareissa, mutta lähes poikkeuksetta selvin päin.

se on vain hyvää asia kyllä jos ei kiinosta =) ei tarvi juoda :x kun muuta tekemistä baarissa mä en edes osaa keksiä kun juoda,sielä ei vaan ole tekemistä jos on jo perhe,kun niitä kova äänisiä,ryppäviä ihmisiä ,selvinpäin mun pää ei kestää :x

Yhteistyössä