Avuton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KohtaKoditon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KohtaKoditon

Vieras
Tilanne on se, että menetin luottotietoni yrittäjänä toimimisen seurauksena eli omaa vikaani. Tai no, eikös se aina ole oma vika.. Eniveis..tilanne on myös se että elelen järkyttävässä parisuhteessa jossa minut toistaiseksi pitää ainoastaan pelko kodittomuudesta. Yrittäjyyden jäljiltä olen siis työttömänä ja tuloni ovat todella pienet. Miten siis ikinä pääsen tästä parisuhteesta pois??? Ei ole yhtikäs ketään kaveria/sukulaista jonka luona voisi olla, ei ole luottotietoja joten en saa asuntoa. En taida saada edes sähkösopimusta. Tuloni eivät taida riittää edes yksin vuokran maksamiseen. Olenko siis ikuisesti jumissa alkoholistimiehen kanssa kun muuten päätyisin kodittomaksi?? :'( onko olemassa mitään tahoa joka voisi auttaa? toivottavasti saisin asiallisia vastauksia.

Pitää kokeilla sossua. Eipä ole ennen tarvinut asioida siellä mutta pakko varmaan nyt :( Asunnot ovat viim. 6 vuoden ajalta olleet minun nimissä. Eli siis nykyinenkin on, onneksi voivat tarkistaa ettei minulta ole yhtäkään vuokraa jäänyt maksamatta.

Pitää kokeilla sossua. Eipä ole ennen tarvinut asioida siellä mutta pakko varmaan nyt :( Asunnot ovat viim. 6 vuoden ajalta olleet minun nimissä. Eli siis nykyinenkin on, onneksi voivat tarkistaa ettei minulta ole yhtäkään vuokraa jäänyt maksamatta.

Minkäkokoinen asunto on? Pystysitkö jäädä siihen, kun mies saadaan ulos, ja ottaa aluksi vaikka kämppiksen että pääset jaloillesi? Mutta soskuun myös yhteyttä, että saat apua. Asutko isossa kaupungissa, vai pienellä paikkakunnalla? Mietin vaan noita vaihtoehtoja, joita yleensä isommissa paikoissa on enemmän

En oikein haluaisi jäädä tähän, liian kallis ainakin yhdelle muttei tilaa vuokralaisellekaan. Jotenkin tuntuu että kun lähdön aika koittaa niin mulla on helpompi liueta kun odottaa että mies lähtee. Iso kaupunki on kyllä.

Yhteistyössä