Avon vs Oriflame?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Kumman puljun tuotteista tykkäätte enemmän? Minä olin vuoden oriflamen myyjänä, ja siirryin sitten Avonille kun näytti että tuotteet ovat edullisempia. Oriflamea minulta tilaili n.15 ihmistä joka jakso, ja tilaukset olivat n.300?-500?/jakso. Oriflamen asiakkaille sitten jakelin Avonin kuvastoja, asiakkaat luulivat saavansa yhtä laadukkaita tuotteita vähän edullisemmin, mutta tuotteet olivatkin suuri pettymys suurimmalle osalle asiakkaista ja tuli paljon reklamaatioita, kolmen kampanjan ajan tilailin sieltä ja puolet tuotteista sai aina lähettää takaisin. Asiakkaat rupesivat kyselemään oriflamen tuotteiden perään, eivätkä halunneet enää tilata Avonilta. Siirryin takaisin oriflamen tuotteita myymään, ja asiakkaat ovat taas tyytyväisiä. =)

Avonia olen myynyt itsekin, ja edelleen käytän niitä jonku verran.
Kohtuu hintasia ja suht hyviä myös.
Oriflamella on myös tuotteita, joista oon tykänny.
Molemmilta löytyy myös niitä tuotteita, joista en niin paljon tykänny.

Alkuperäinen kirjoittaja äitika harmailee:
Ehottomasti Oriflame on parempi. Ohan ne tyyrimpiä mutta sikahyviä tuotteita.

Sullon mun luonto!!
Paitsi että niissä molemmissa on kalliita ja halpoja, mutta Oriflame on laadukkaampi.Oikeasti. Ja pohjoismainen. Ja parempi!
s060.gif

Avon. B)

Of joskus hamassa nuoruudessa käyttän, mut ei oo isken; jopa Yves Rocher ollu parempaa.

Musta toi (sori vaan) Of ei oo niin laadukasta; huulipunat ei pysy ja somämeikitkin on aika huonoja saati KUNNON ihonhoitotuotteet.

Mut siis kyse on MUN omasta kokemuksesta ja kaveripiirin joka on kokeillu.

Kerro ap ne tuotteet, joihin petyit Avonilla? :wave: =)

Avon on mun juttu, oriflamea myin muutama vuosi sitten. Asiakkaat on todella tyytyväisiä (olen vasta aloitellut, mutta paljon hyvää kiitosta saanut) eikä yhtään tuotetta ole palautukseen tullut!
Minulta ostaa myös avonia ihminen joka on oriflamen piiri immeinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Avon. B)

Of joskus hamassa nuoruudessa käyttän, mut ei oo isken; jopa Yves Rocher ollu parempaa.

Musta toi (sori vaan) Of ei oo niin laadukasta; huulipunat ei pysy ja somämeikitkin on aika huonoja saati KUNNON ihonhoitotuotteet.

mä joskus yves rocherilt tilasin ja voi kamala nii hirveitä tuotteita en oo ikinä käyttänykkää

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Avon. B)

mä joskus yves rocherilt tilasin ja voi kamala nii hirveitä tuotteita en oo ikinä käyttänykkää

Eli ymmärsit vertauksen... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Avon. B)

Eli ymmärsit vertauksen... ;)

mut oriflamen tuotteista ei oo ku hyvää sanottavaa :D

Avon. B)

No enimmäkseen minä ja kaverini tilailtiin vartalon/ihonhoitotuotteita, ei niinkään meikkejä. Noi senses suihkugeelit/vartalovoiteet on ihan järkyn hajuisia, ja ne vartalovoiteet koostumukseltakin sellaista valkoista töhnää, sitten AT-shampoot ja hoidot, ja tosi huono tuote oli se At:n hiuksiin suihkutettava kiiltosuihke, joku mirror Shine, mikä lie. Minä+3 kaveriani tilattiin sellaiset, ja kaikki palautettiin. Meni jokaisella hiukset niin klöntiksi ja takkuun ettei sitä voinut käyttää. Eli nämä lahinnä+monia muitakin...

Itse olen myynyt AVONIA, mutta en taida enää jaksaa..on niin hankala tilata ja varsinkin pussitella niitä tuotteia kun ne tulee. Kun tuotteissa ei oel mitään tilausnumeroita. Pitää aina kuvasto ottaa esille ja sieltä etsiä että löytää oikean tuotteen.
Meikkivoiteeseen ja puuteriin petyin, samoin huulipunan ja kynsilakan värisävyyn.

Yhteistyössä