Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:Itse olen myynyt AVONIA, mutta en taida enää jaksaa..on niin hankala tilata ja varsinkin pussitella niitä tuotteia kun ne tulee. Kun tuotteissa ei oel mitään tilausnumeroita. Pitää aina kuvasto ottaa esille ja sieltä etsiä että löytää oikean tuotteen.
Meikkivoiteeseen ja puuteriin petyin, samoin huulipunan ja kynsilakan värisävyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus olen Oriflamen tuotteita käyttänyt, en enää. Naapuri on laittanut Avonin kuvaston muutamia kertoja postilaatikkoon. Tuotteita on niin paljon, enkä kyllä halua ostaa sikaa säkissä, vaikka palautusoikeus oliskin. Olen nimittäin sellainen, että minun pitää saada haistella mille jokin tuote tuoksuu. Tosin minulla on toisen firman tuotteita myynnissä, että en senkään takia ostele muita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ai niin, lisäksi Avon istuu paremmin mun arvomaailmaan![]()
Naisten johtama yritys, joka maailmanlaajuisesti lahjoittaa eniten rintasyöpä-tutkimuksiin ja myös kotiväkivaltaa vastaan.
Ja ensimmäisinä myös lopettanut kokeet eläimillä ja aloittanut kierrättämisen.
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:Itse olen myynyt AVONIA, mutta en taida enää jaksaa..on niin hankala tilata ja varsinkin pussitella niitä tuotteia kun ne tulee. Kun tuotteissa ei oel mitään tilausnumeroita. Pitää aina kuvasto ottaa esille ja sieltä etsiä että löytää oikean tuotteen.
Meikkivoiteeseen ja puuteriin petyin, samoin huulipunan ja kynsilakan värisävyyn.