Avon vs Oriflame?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Itse olen myynyt AVONIA, mutta en taida enää jaksaa..on niin hankala tilata ja varsinkin pussitella niitä tuotteia kun ne tulee. Kun tuotteissa ei oel mitään tilausnumeroita. Pitää aina kuvasto ottaa esille ja sieltä etsiä että löytää oikean tuotteen.
Meikkivoiteeseen ja puuteriin petyin, samoin huulipunan ja kynsilakan värisävyyn.

Kyllä ne nopeasti oppii tuntemaan ne tuotteet tilauslomakkeesta.

Ja värikartasta näkee paremmin oikeat sävyt, kuin kuvastosta. =)

Ite olen käyttännyt molempia ja tykkään molemmista mutta Avon on mulle tällä hetkellä paras vaihtoehto koska se on edullisempi kun elämän tilanne on nyt mikä on.
Kummastakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa :)

Ai niin, lisäksi Avon istuu paremmin mun arvomaailmaan :whistle:

Naisten johtama yritys, joka maailmanlaajuisesti lahjoittaa eniten rintasyöpä-tutkimuksiin ja myös kotiväkivaltaa vastaan.

Ja ensimmäisinä myös lopettanut kokeet eläimillä ja aloittanut kierrättämisen.

Avon, miulla taas moni OF-asiakas on siirtynyt Avonia käyttääs, edullisemmat tuotteet, 3 kk palautusoikeus sekä sattuavt iholle paremmin kuin OF-tuotteet.

jos joku haluaa tunnuksia nii viskaa y-viestiä tai lähetä sähkäriä osoite löytyy proffasta

Joskus olen Oriflamen tuotteita käyttänyt, en enää. Naapuri on laittanut Avonin kuvaston muutamia kertoja postilaatikkoon. Tuotteita on niin paljon, enkä kyllä halua ostaa sikaa säkissä, vaikka palautusoikeus oliskin. Olen nimittäin sellainen, että minun pitää saada haistella mille jokin tuote tuoksuu. Tosin minulla on toisen firman tuotteita myynnissä, että en senkään takia ostele muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus olen Oriflamen tuotteita käyttänyt, en enää. Naapuri on laittanut Avonin kuvaston muutamia kertoja postilaatikkoon. Tuotteita on niin paljon, enkä kyllä halua ostaa sikaa säkissä, vaikka palautusoikeus oliskin. Olen nimittäin sellainen, että minun pitää saada haistella mille jokin tuote tuoksuu. Tosin minulla on toisen firman tuotteita myynnissä, että en senkään takia ostele muita.

No varmaan se antais sulle näyttetä jos pyytäisit. :D

Ja jos myyt ite Mary Kaytä, (villi arvaus) niin osa niistäkin on Avonin tekemiä. =) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ai niin, lisäksi Avon istuu paremmin mun arvomaailmaan :whistle:

Naisten johtama yritys, joka maailmanlaajuisesti lahjoittaa eniten rintasyöpä-tutkimuksiin ja myös kotiväkivaltaa vastaan.

Ja ensimmäisinä myös lopettanut kokeet eläimillä ja aloittanut kierrättämisen.

Minun arvomaailmaan sopii hyvin oriflame. Oriflamella on tällä hetkellä myynnissä Sylva arpoja, joista menee tuotto suomen syöpäsairaille lapsille.

Avon :heart:
Olen kauneuskonsultti ja hyvin on mennyt tähän asti. Asiakkaat tyytyväisiä, kun saa halvalla isoja puteleita. Ei yhtään ole tullut palautuksia =)

ja tosiaan tuo roosanauha juttu on kiva, kun osallistuu siihenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Itse olen myynyt AVONIA, mutta en taida enää jaksaa..on niin hankala tilata ja varsinkin pussitella niitä tuotteia kun ne tulee. Kun tuotteissa ei oel mitään tilausnumeroita. Pitää aina kuvasto ottaa esille ja sieltä etsiä että löytää oikean tuotteen.
Meikkivoiteeseen ja puuteriin petyin, samoin huulipunan ja kynsilakan värisävyyn.

Vinkkinä, jos asiakkaasi tilaa, pyydä hänen kirjoittamaan tuotteen sivu, koodi ja kappale ja kun sitten näpyttelet numerot Avonin tilauslomakkeeseen niin säästyy paljon aikaa ja voit myös sitten ennen kuin tuotteet tulevat niin vilkaista millainen tuote on.

Äkkiä ne tuotteet oppii tuntemaan, itselläni meni parisen päivää kun selailin vähän väliä tuotekuvastoa.

avon parempi. Oriflamen asiakaspalvelu toosi huono ja tuotteet esim ripsari, aivan surkea! Kaikki palautin, ja vieläpä ruotsalainen.. Paskat, ruottista ei tuu mitään hyvää..Hobbyhall, ellos, oriflame,h&m.. Kaikkiin olen pettynyt!

Yhteistyössä