Avomies petti kaverini kanssa

Mitä ihmettä mä teen. Mies petti minua kaverini kanssa, julkisella paikalla kaikkien ystävieni nähden, pussailivat siis intohimoisesti baarissa. Minä koen tämän todellakin pettämisenä ja suurena näyryytyksenä ja en tiedä miten tästä selviydyn. Minua on petetty kahdessa muussakin suhteessani elämäni aikana,(ja se toinen nainen on JOKA KERTA OLLUT KAVERINI) joten ei ole ensimmäinen kerta kun minua näin nöyryytetään.

Olemme olleet reilu viisi vuotta yhdessä(kihloissa) ja vasta edellisellä viikolla puhuimme lasten hankkimisesta. Minulla myös hoidetaan keskivaikeita syövän esiasteita kohdunkaulassa ja mieli on ollut maassa muutenkin jo pidemmän aikaa ja tietysti myös vaikuttanut parisuhteeseemme. Minulla on niin nöyryytetty olo!!!

Mies itkee ja vannoo että ei koskaan enää tee noin. Minulta alkaa usko loppumaan jo ihmisiin. Mä en vaan jaksa ymmärtää että miksi mulle aina käy näin....

kertokaa omista kokemuksistanne jos on ollut yhtään samanlaista....tai ylipäätään mielipiteitä tähän tilanteeseen. Olen aivan hukassa enkä todellakaan tiedä mitä teen.
 
Viimeksi muokattu:
Voi sinua. Ymmärrän todellakin että koet tilanteen pettämisenä, ja että koet itsesi nöyryytetyksi. Sinua on kohdeltu todella törkeästi.

Tiedätkö yhtään millainen tilanne oli? Kuka teki aloitteen, kuinka vahvassa kännissä kukin oli, oliko kyseessä yksi suudelma vai nuolemista jne. Vaikka mitenkään asiaa ei voi selitellä, niin näillä yksityiskohdilal voi olla jotain merkitystä sun päätökseesi siihen, miten jatkaa eteenpän.

Minusta jatko riippuu ihan sinusta. On toivoa, jos edelleen pidät miestä ja suhdettanne sen arvoisena että olet valmis taistelemaan sen onnistumisen puolesta, jos koet että voisit pitkän prosessin päätteksi antaa anteeksi ja jos intuitiosi sanoo että miehesi ei tee sitä enää toiste. Miehesihän pitää nyt ansaita luottamuksesi takaisin, eikä se ole helppoa.Jos taas luottamus on mennyttä etkä enää usko suhteeseenne, sinulla on siihenkin oikeus.

Kavereistasi en voi muuta sanoa kuin että aikamoisia noitia!

Tsemppiä ja voimia sulle!
 
Viimeksi muokattu:
Tiedätkö yhtään millainen tilanne oli? Kuka teki aloitteen, kuinka vahvassa kännissä kukin oli, oliko kyseessä yksi suudelma vai nuolemista jne.
-> tiedän tasan tarkkaan miten se koko ilta siellä baarissa meni, ystäni oli heti älynnyt että näillä kahdella oli muutakin mielessä kuin puuro. Se oli alkanut siitä kun tämä "kaverini" oli alkanut tilittää entisestä poikaystävästään miehelleni. Mieheni oli alkanut lähestyä tätä "kaveriani" pitämällä kättä hänen lanteillaan, oli silitellyt, pussannut ensin poskille ja otsalle ja loppupeleissä se oli mennyt ihan kunnon nuolemiseksi, ja molemmat oli siinä ihan yhtä lailla mukana. Ja kaiki tämä tapahtui näiden minun ystävieni EDESSÄ, täysin häpeilettömästi!!

Tämä kaverini oli vielä yrittänyt saada miestäni jäämään hänen kanssaa baariin kun nämä minun OIKEAT ystävät olivat sanoneet miehelleni että eiköhän ole aika lähteä kotiin. Mieheni oli vielä sanonut, että minulle ei saa kertoa missään tapauksessa tästä, että minä jätän hänet varmasti jos saan tietää. No miehelläni ei ollut sen vertaa edes munaa että olisi sanonut tästä asiasta seuraavana päivänä vaan tämä ystäväni joka näki kaiken soitti sitä seuraavan päivänä ja kertoi kaiken.

Vaikka mitenkään asiaa ei voi selitellä, niin näillä yksityiskohdilal voi olla jotain merkitystä sun päätökseesi siihen, miten jatkaa eteenpän.

-> noista yksityiskohdista en itse löydä mitään lieventävää asianhaaraa...

Minusta jatko riippuu ihan sinusta. On toivoa, jos edelleen pidät miestä ja suhdettanne sen arvoisena että olet valmis taistelemaan sen onnistumisen puolesta, jos koet että voisit pitkän prosessin päätteksi antaa anteeksi ja jos intuitiosi sanoo että miehesi ei tee sitä enää toiste. Miehesihän pitää nyt ansaita luottamuksesi takaisin, eikä se ole helppoa.Jos taas luottamus on mennyttä etkä enää usko suhteeseenne, sinulla on siihenkin oikeus.

-> Niinpä, en osaa todellakaan varmaksi sanoa että mitä tekisin...en tosiaan ole mistään yhtään varma...kyllä mä luulen että se ei toiste tekis noin, niin mä luulen...mutta itselläni on niin tunteeton olo että en tiedä kannattaako jatkaa..en tosiaan tiedä....

Kavereistasi en voi muuta sanoa kuin että aikamoisia noitia!
-> Sanoppa muuta!!!!

Tsemppiä ja voimia sulle!
-> Kiitos tuhannesti, onneksi täällä voi purkaa sydäntään ja saada anonyymiä tukee, Kiitos siitä..:)<3
 
Voimia! Kaveri ainakin lähti vaihtoon?? Voin hyvin kuvitella miten tuollainen tilanne voi sattua, mutta eihän siinä mitään lieventävää silti lopputuloksen kanssa ole. Ja todellakin on pettämistä!!!!! Positiivisena tilanteessa se, ettei teillä ole vielä lapsia. En varmaan itse haluaisi jatkaa, riski (ainakin humalassa) pettämiseen voipi olla jatkossakin herkästi. Ja onhan hän tekemisistään ollut tietoinen, jos on kieltänyt asiasta kertomasta.. Itse tulet tietämään mitä teet, on "pahemmistakin" pettämisistä jotkut saaneet liittonsa toimimaan..
 
Metsäpeikko: vai ei ole pettämistä? mun mielestä kaikki seksuaalinen kosketus muihin kuin puolisoon on pettämistä. Suuteleminen on mun mielestä aika intiimiä touhua.sä olet itse tainnut syyllistyä kyseiseen touhuun kun sitä noin puollustelet, "se kuka ensimmäisen älähtää, siihen kalikka kalahtaa".

Voit mennä huutelemaan muualle, itseasiassa sä ootkin varmaan tää mun entinen kaveri joka nuoleskeli ja kähmi tätä mun miestä siellä baarissa! yks pikkupusu ei maailmaa kaada mutta tässä oli paljon muutakin.

Kiitos teille muille ASIALLISISTA kommenteista. Yritän ehkä vielä mieheni kanssa, en tiedä tuleeko siitä enää mitään, mutta ehkä mä yritän...
 
metsäpeikko, en tosiaan tullut tänne foorumille lukemaan tuollaisia säälittäviä herjauksia, vaan kyselemään kokemuksia tällaisista tilanteista. jos saat jotain ihmeellistä ja kieroa tyydytystä siitä että voit *ittuilla sellaisille ihmisille joilla menee muutenkin jo huonosti, suosittelen sinulle psykoterapiaa.

Olisiko kenelläkään vielä jotain JÄRKEVÄÄ sanottavaa, kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista haluaisin kuulla edelleen...
 
metsäpeikko, en tosiaan tullut tänne foorumille lukemaan tuollaisia säälittäviä herjauksia, vaan kyselemään kokemuksia tällaisista tilanteista. jos saat jotain ihmeellistä ja kieroa tyydytystä siitä että voit *ittuilla sellaisille ihmisille joilla menee muutenkin jo huonosti, suosittelen sinulle psykoterapiaa.

Olisiko kenelläkään vielä jotain JÄRKEVÄÄ sanottavaa, kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista haluaisin kuulla edelleen...
Heh, tuostahan nyt oli herjaus kaukana! :)

Mutta no joo, onhan mulla kokemusta sun ongelmasta. Tosin siten että oma akka petti (siis petti oikeasti).

Voit katsoa mun profiilista kirjoitettuja viestejä jos haluat nähdä kuinka itse käsittelin tilanteen.

Sori jos pahoitin sun mielen...
 
Noh, tätä melko matalatasoista keskustelua seurattuani ja aloittajan tuohtumuksen ymmärtäen päätin itsekin ottaa kantaa. On kai turha lähteä riitelemään siitä onko se nuoleminen pettämistä ja millä tasolla.

Pointti on mielestäni se että te olette olleet parisuhteessa ja sinulla on ollut elämässäsi rankka ajanjakso, jolloin olisit kaivannut tukea, turvaa ja ymmärrystä.
Sen sijaan henkilö, jolta näitä asioita pitäisi saada, käy itse hakemassa "ymmärrystä" julkeasti kaikkien nähden vaikka tietää että sinulla on vaikeaa.

Ymmärrän että olet vihainen myös "kaverillesi", mutta eikö todellinen käärme kuitenkin ole mies, jonka olisi pitänyt olla rinnallasi ja pitää sinusta huolta ja rakastaa sinua ja olla tukenasi silloin kun sinulla on vastoinkäymisiä?

Ja senkin takia on täyttä potaskaa miettiä että "mun mielestä toi ei ole pettämistä jne" koska voidaan vain kuvitella, että jos hän tekee tällaista ystäviesi nähden, mitä hän onkaan tehnyt salaa silloin kun ei ole ketään näkemässä?

Minä miettisin että haluanko jatkaa suhteessa ihmisen kanssa, joka potkii päähän ja painaa alas silloin kun eniten tarvitsisi tukea ja turvaa, vai olisiko sittenkin jopa helpompaa kestää vain se yksi ongelma, oli se sitten sairaus taimikä tahansa, kuin kestää lisäksi yksinäisyyttä ja nöyryytystä.

Minulla on kokemusta vastaavasta ja olen todella onnellinen että heitin pyyhkeen kehään ja haistatin pitkät. Nyt olen suhteessa jossa minuakin kunnioitetaan ja tuetaan. Omaa ihmisarvoaan ja itsekunnioitustaan ei kannata myydä ilmaiseksi jollekin idiootille.

Toisaalta jos se oikeasti oli vain kertahairahdus, voihan sitä yrittää myös antaa anteeksi. Jos pystyy.

Ei kannata välittää siitä että muut ihmiset vähättelevät kokemustasi, vaikka metsäpeikon mielestä on ilmeisesti ok että hänen muijansa on käynyt lähmimässä baareissa ties kenen kanssa ja se on ok ja tosipettämistä on vasta kun kaikki muut mahdolliset eritteet vaihdettuaan käydään tökkäämässä asia rasiaan, niin suurin osa ihmisistä, varsinkaan naisista, ei ole tätä mieltä eivätkä katselisi baareissa vieraita pimuja kaikkien nähden nuoleskelevia pikkupoikia, jotka eivät tiedä mitä miehenä olo tarkoittaa. Mies ei toimi siten, pojat toimivat.

Jos tästä olisi jotain ajatuksia herännyt.
 

Yhteistyössä