Avomieheni kirjoittelee 16-vuotiaan tytön kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut

Vieras
Onko normaalia, että 30 ikävuotta lähentelevä avomieheni oli kirjeenvaihtopalstalta löytänyt 16-vuotiaan tytön, jonka kanssa alkoi kirjoittelemaan sähköpostiviestejä minun selkäni takana? On kuulemma yksinäinen ja minä kyllä kuuntelen kuulemma häntä, mutta en ymmärrä häntä. Sanoo syyksi kaipaavansa naispuolisia ystäviä, koska on itsekin enemmän luonteeltaan herkkä kuin kova ja maanläheinen eikä pinnallinen eikä siis niin paljoa halua jutella syvällisemmistä asioista miesten kanssa vaikka hänellä jokunen miespuolinen ystäväkin on.

Lisäksi on käynyt suhteemme alusta asti treffipalstasivustoilla, kuten iskuri.net katselemassa naisten profiileita. Perusteiksi toiminnalleen on antanut seuraavat:
- on vaan niin pirun utelias
- etsii naispuolisia ystäviä
- katsoo mielenkiinnosta, että vieläkö siellä ovat samat profiilit, jotka siellä olivat silloin, kun minä ja hän löysimme toisemme treffipalstalta ja aloimme kirjoitella
- ei kuulemma etsi parisuhdetta, koska hänellä on jo minut
- haluaa kuulemma pönkittää itsetuntoaan katselemalla mitä hirvityksiä siellä sivustoilla on

Eli mahtaako miehellä olla kuitenkin ns. haku päällä?

Kiinnostaisiko sinua jutella vähän syvällisemmisät asioista itseäsi puolta nuoremman pojan kanssa? Niinpä...
Näitä tyyppejä on, hyvä kun huomasit ajoissa, ei jatkoon.

Vieläkö sä oot saman miehen kanssa? Kuinka kauan meinaat oikein kysellä tätä ennen kuin ymmärrät jättää sen? Vai oletko vaan kynnysmattona rlämäsi loppuun asti, ettei vaan tarttis olla yksin?

Riippuu. Oli aika, että mieheni (yli 30v) kirjoitteli parinkin eri 16-vuotiaan tytön kanssa. Nykyiseltään toinen tytöistä toimii jopa lastemme hoitajana. Eipä se ystävyys/kaveruus ikää katso.

Miehelläsi on jonkin sortin addiktio sosiaaliseen mediaan ja saa jännitystä tai vaihtelua elämäänsä sitä kautta. Ei ole mielestäni ihan normaali kokiessaan niin nuoren tytön olevan ymmärtäjä. Se on myös tyttöä kohtaan väärin ja mietinkin, mitä tytön vanhemmat saattaisivat suhtautua saadessaan yhteydenpidon mieheesi selville. Kaikki vanhemmat eivät ole yhtä ymmärtäväisiä, että kyse olisi vain viattomasta ajatusten vaihdosta.

OMG. Mistähän ne juttelee...Michael Korsin laukuista? XD

Mäkin olen yksinäinen, hei, mähän voisin ruveta juttelemaan netissä 16-vuotiaan tytön kanssa......
No joo, ei se ikä aina kaikkea kerro, mutta asetelma on silti hieman hassu, ettenkö sanois.

Aika huvittava selitys että kolmekymppinen mies löytäisi vertaisensa keskustelukumppanin vain peruskouluikäisistä teinitytöistä tai etsii treffipalstalla kavereita.

Miten niin vain peruskouluikäisistä? Käsittääkseni mies haki keskustelukumppania myös ihan täysi-ikäisistä.
En ole tiennytkään ettei treffipalstalta voi hakea kaveria ja jutteluseuraa? Mitä sieltä pitäs hakea, seksieuraa tai suhdettako vain? Mistäs kaveria haetaan, ainoastaan kansanopiston kudontapiiristäkö?
En hyväksy 16-v kanssa kirjoittelua koska ikäero noin iso. Sen sijaan sen eymmärrän oikein hyvin että viihtyy paremmin naisten kans kaverina, niin minäkin viihdyn miesten kans.

[QUOTE="ahaa";30561608]Mieskö siis oikeasti luulee, että 16 v ymmärtää häntä? Anna mun kaikki kestää. Vai onko miehesi jäänyt teini-ikäisen tasolle?[/QUOTE]

16-vuotias nuori nainen saattaa olla miellyttävämpää keskusteluseuraa kuin vastaavan koulutustason omaava 35v+ palstaämmä.

Lisään vielä, että avomieheni on sanonut, että ikä on vain numeroita ja että monesti tuon ikäiset nuoret tytöt ovat jo hyvinkin kehittyneitä ja viisaita, kun kyselin, että miksi juuri 16-vuotiaan alaikäisen kanssa pitää sähköposteja kirjoitella.

16- vuotias on tosi lapsellinen, vaikka olisi kuinka aikuismainen tahansa. Hän ei ole aikuinen, vaikka vaikuttaisi kuinka järkevältä ja älykkäältä. Ei ole hyväksyttävää! Tai minä en ainakaan hyväksyisi.

Kova on aplla tarve puolustella miestään ja tämän syvää ystävyyttä teinitytön kanssa.. Minulle ei suhteessa olisi ok minkäänlainen roikkuminen treffipalstoilla ja jatkuva "juttuseuran" hakeminen, miksei mies juttele sinulle vaan siihen pitää hakea joku kolmas ihminen?!

Lisään vielä, että avomieheni on sanonut, että ikä on vain numeroita ja että monesti tuon ikäiset nuoret tytöt ovat jo hyvinkin kehittyneitä ja viisaita, kun kyselin, että miksi juuri 16-vuotiaan alaikäisen kanssa pitää sähköposteja kirjoitella.

Aviomiehesi ei ollut aivan tarkka. Oikea muoto taitaa olla tätä mallia: "Ikä on vain numeroita ja monesti tuon ikäiset nuoret tytöt ovat jo hyvinkin kehittyneitä ja seksiin valmiita".

Seksiä ei välttämättä ole harrastettu (edes netissä), mutta kyllä seksuaalinen kiinnostus takana leijjuu. Se 16-vuotias voi hyvinkin olla aloitteentekijä, mutta miehelläsi on aikuisena vastuu.

Onko miehesi joskus ehdotellut leikkimielisesti kolmen kimppaa, jossa olisi mukana toinen (nuorempi) nainen?

Yhteistyössä