L
loukkaantunut
Vieras
Onko normaalia, että 30 ikävuotta lähentelevä avomieheni oli kirjeenvaihtopalstalta löytänyt 16-vuotiaan tytön, jonka kanssa alkoi kirjoittelemaan sähköpostiviestejä minun selkäni takana? On kuulemma yksinäinen ja minä kyllä kuuntelen kuulemma häntä, mutta en ymmärrä häntä. Sanoo syyksi kaipaavansa naispuolisia ystäviä, koska on itsekin enemmän luonteeltaan herkkä kuin kova ja maanläheinen eikä pinnallinen eikä siis niin paljoa halua jutella syvällisemmistä asioista miesten kanssa vaikka hänellä jokunen miespuolinen ystäväkin on.
Lisäksi on käynyt suhteemme alusta asti treffipalstasivustoilla, kuten iskuri.net katselemassa naisten profiileita. Perusteiksi toiminnalleen on antanut seuraavat:
- on vaan niin pirun utelias
- etsii naispuolisia ystäviä
- katsoo mielenkiinnosta, että vieläkö siellä ovat samat profiilit, jotka siellä olivat silloin, kun minä ja hän löysimme toisemme treffipalstalta ja aloimme kirjoitella
- ei kuulemma etsi parisuhdetta, koska hänellä on jo minut
- haluaa kuulemma pönkittää itsetuntoaan katselemalla mitä hirvityksiä siellä sivustoilla on
Eli mahtaako miehellä olla kuitenkin ns. haku päällä?
Lisäksi on käynyt suhteemme alusta asti treffipalstasivustoilla, kuten iskuri.net katselemassa naisten profiileita. Perusteiksi toiminnalleen on antanut seuraavat:
- on vaan niin pirun utelias
- etsii naispuolisia ystäviä
- katsoo mielenkiinnosta, että vieläkö siellä ovat samat profiilit, jotka siellä olivat silloin, kun minä ja hän löysimme toisemme treffipalstalta ja aloimme kirjoitella
- ei kuulemma etsi parisuhdetta, koska hänellä on jo minut
- haluaa kuulemma pönkittää itsetuntoaan katselemalla mitä hirvityksiä siellä sivustoilla on
Eli mahtaako miehellä olla kuitenkin ns. haku päällä?