E
Epätoivoa ilmassa
Vieras
Meillä on kaksi lasta, molemmilla ihan ok työpaikat ja kaunis koti. Mies auttaa kotitöissä ja huolehtii lapsista eikä juo. Silti tuntuu, että olemme ajautuneet umpikujaan suhteessamme. Minua ei kiinnosta oikein mikään - vähiten seksi. Olen usein iltaisin tosi väsynyt ja haluan vain nukkua. Nuorimmaisemme heräilee vielä öisin 1-2 krt ja ellen saa nukkua, en jaksa töissä. Nyt mies on alkanut laihduttaa ja ostella itselleen uusia vaatteita - koskaan aiemmin ei ole vaatteista ym. edes piitannut. Missään hän ei tosin yksin käy (paitsi töissä), aina on lapsi/lapset mukana. En siis epäile pettämistä, mutta uskon/tiedän hänenkin olevan väsynyt ja pettynyt parisuhteeseemme. Haluaisi varmasti jotakin muuta. Itse ajattelen usein, että olemme yhdessä vain lasten takia... En tiedä, onko minulle enää tunteita häntä kohtaan. Hän väittää rakastavansa minua ja haluavansa olla yhdessä, mutta en kykene vastaamaan hänen tunteisiinsa.
Tämä teksti taitaa olla aika sekavaa... En tiedä, mitä tehdä. Varmaankin meidän pitäisi hakea apua jostakin. En halua erota, koska lapset joutuisivat kärsimään. Uskon ehjän perheen kuitenkin takaavan lapsille parhaan pohjan elämälle, kun meillä ei juoda tai riidellä tms. Enkä toisaalta myöskään haluaisi luovuttaa - haluaisin saada liittomme toimimaan ja tunteen siitä, että meillä on hyvä yhdessä. Nyt olemme enemmänkin suorittavat vanhemmat, jotka tekevät kaikkensa lasten eteen, mutta keskenään meillä ei ole paljoakaan yhteistä.
Tämä teksti taitaa olla aika sekavaa... En tiedä, mitä tehdä. Varmaankin meidän pitäisi hakea apua jostakin. En halua erota, koska lapset joutuisivat kärsimään. Uskon ehjän perheen kuitenkin takaavan lapsille parhaan pohjan elämälle, kun meillä ei juoda tai riidellä tms. Enkä toisaalta myöskään haluaisi luovuttaa - haluaisin saada liittomme toimimaan ja tunteen siitä, että meillä on hyvä yhdessä. Nyt olemme enemmänkin suorittavat vanhemmat, jotka tekevät kaikkensa lasten eteen, mutta keskenään meillä ei ole paljoakaan yhteistä.