Avokki "pimahti" tyhjästä..?

• Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25263982:
Nyt tulee Sherlock Holmesit.

Jätkällä on pilottitakki. Yleensä sellaista käyttävät natsihenkiset skinheadit. Sellaiset tyypit haluavat olla jotakin ja sen saavuttaakseen popsivat steroideja. Niiden haittavaikutuksena on mm päänsärky joka johtaa helposti Panacod-koukkuun. Äkkipikaisuus on myös yksi seuraus steroidien käytöstä.
BINGO

svd
NO halloo - Eikö ap halunnut teollaan huolehtia siitä ettei mies jää auton alle ja siis selviää synkällä pilottitakillaan hengissä pimeästä talvesta!!?
No haloo - ap:n mies ei ole lapsi vaan aikuinen, joten mies osaa varmaan ihan itse päättää omasta heijastimenkäytöstään! Jos aikuinen sanoo, ettei halua takkiinsa ommeltavan heijastinta, niin eihän toisella silloin ole mitään oikeutta mennä sellaista tekemään oman päänsä mukaan, vaikka tarkoitusperät olisivat mitkä.

"jojo"
Kuinka niuhoa porukkaa täällä on, jos yhden hiton heijastimen takia saa suuttua vaimolle ja se on sitten ok ja ymmärrettävää? Ei herranjumala sentään. Jos mies kiinnittäisi minun takkiini heijastimen, olisin mielissäni, että turvallisuuteni on hänelle tärkeää. Jos minä ompelisin hänen takkiinsa heijastimen, hän ei joko huomaisikaan sitä tai suhtautuisi siihen että "jaha, tuossa on heijastin", vetäisi takin päälleen ja menisi rauhassa menojaan. Hullu pitää olla, jos pienen kangastilkun takia käydään ärjymään.

• Tykkää
Reactions: The Maiden
Jokainen reagoi omalla tavallaan Panacodin vaikutuksiin. Itse jouduin aikoinaan syömään niitä pitkään, mutta en kyllä kokenut hankaluuksia niistä vierottautumiseen. Tosin riippuu tietysti millä annostuksella niitä popsii. Ap:n mies tuntuu rouskuttavan niitä ihan urakalla, suosittelisin ahdistuksen/vitutuksen hoitoon enemmin vaikka Opamoxia. Kivunhoidostahan tuossa ei enää kyse ole. Pidemmällä Panacodien käytöllä saa vaan massiivisen ummetuksen aikaan.

Jaaha. Jos kyse on Panacodista niin asia selvä, miehes on riippuvainen. Siis joo tiedän että Buranaankin voi jäädä "riippuvaiseksi", itse nimenomaan taidan kärsiä särkylääkepäänsärystä. Mutta Panacod on huumaava lääke.

Ap, luepa huvikses netistä juttuja Panacodista niin ymmärrät.

voi jee
Ap kuulostaa kyllä tosi ärsyttävältä piipittäjältä. Miettikää nyt joku oma hieno takkinne ja mies OMPELISI siihen jonkun hiton heijastimen :D Tää on pakko olla provo.. ei kai kukaan ole noin tyhmä kuin ap, että kielloista huolimatta OMPELEE sen siihen ja olettaa sitten että mies on tyytäväinen ja iloinen siitä heijastimesta??

Oma mies napsii särkylääkkeitä, buranaa ja panadolia jos niitä on yhtään kaapissa. Mietinkin joskus että onko jotenkin riippuvainen niistä, mutta jos ne lääkkeet loppuu niin ei kaipaile niitä yhtään.. Mutta heti kun niitä taas kaapissa on niin syö niitä päivittäin. Jos kysyn syytä niin aina koskee muka päähän, mutta tosiaan ilmankin lääkkeitä pärjää pitkiäkin aikoja (mies ei ikinä käy itse apteekissa) Jos mulla ei koske mihinkään niin miten ne tavalliset särkylääkkeet vaikuttaa mihinkään? Siis tuleeko niistä muka jotenkin erilainen olo?

"..."
Mielestäni ap:n mies on keskenkasvuinen. Aikuinen, puolisoaan rakastava mies ei ihan taatusti raivostu noin silmittömästi pienestä heijastinapalasta - takki muka pilalla jne.. joo-o.
Meilläpäin käytetään ihan yleisesti heijastinliivejä. Typerän näköisiä ovat, mutta en lähtisi hämärällä enää kulkemaan ilman liiviä - niin hyviä ne on.

Minä en sitten varmaankaan ole aikuinen ja puolisoani rakastava, sillä oikeasti suuttuisin silmittömästi, jos oma mieheni vaatteitani turmelisi ompelemalla siihen jotain. Harvoin suutun ja olen yleensä aina joustava ja rauhaa rakastava, mutta jos jotain sellaista selkäni takana tehtäisiin, jonka olisin selvästi kieltänyt niin aiheuttaa sellaisen suuttumisen joka kyllä näkyy ja kuuluu ja se muistetaan vielä pitkään.

"alpha"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25263982:
Nyt tulee Sherlock Holmesit.

Jätkällä on pilottitakki. Yleensä sellaista käyttävät natsihenkiset skinheadit. Sellaiset tyypit haluavat olla jotakin ja sen saavuttaakseen popsivat steroideja. Niiden haittavaikutuksena on mm päänsärky joka johtaa helposti Panacod-koukkuun. Äkkipikaisuus on myös yksi seuraus steroidien käytöstä.
Pissikset käyttävät henkkamaukan tms halpoja kopioita. Aito ja alkuperäinen Alphan takki on alkaen 200 euroa.

Mä poltin mun miehen pilottitakin kun se vaan oli niin ruma. Vähän aikaa sen perään kyseli, että missä lienee. Sanoin, että en tiedä eikä kiinnosta etsiä. Jos mies vihaisi jotain mun takkia yhtä paljon, niin antaisin polttaa senkin.

Molemmilta tyhmästi tehty. Siltä joka meni ompelemaan ja siltä joka raivostui. Toinen on kieltänyt ompelun joten sitä EI sitten tehdä. Miks just ommeltava kun tarjolla on nykyään jokalähtöön heijastimia. Miun mies on huono itse huolehtimaan heijastimistaan ja hukkaa niitä alvariinsa. Silti mä en koskaan ompele/liimaa tms sen vaatteisiin mitään kysymättä. vaikka se pitkä ja musta takki on helvetin pimeä ilman mitään näkyvää niin silti hän on aikuinen enkä voi mennä tekemään vastoin kieltoa. En ilahtuisi minäkään jos hän mun kalvotakkiini menis ompelemaan jotain/jättäs vielä reikiä poistettuaan sen ommellun.

"vieras"
[QUOTE="Puh";25263837]Mäkin vetäisin herneet nenään jos joku ompelisi/laittaisi hakaneulan mun kalvopukuun, vedenpitävyys on mennyttä jos siihet tekee reikiä neulalla.[/QUOTE]

Pakko olla samaa mieltä vaikka turvallisuus on tärkeää. Mulla on heijastimia vaikka miten kiinni, mutta EI NEULALLA. Tuplamagneettia, tarraa, kuminauha, sellainen kääräistävä jne mutta mun vaatteisiin ei kannata tehdä reikiä!

Yhteistyössä