Avokki "pimahti" tyhjästä..?

• Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup"
[QUOTE="Vieras";25263806]Minusta mies reagoi oudon voimakkaasti. Väkivaltainen joskus?[/QUOTE]

no ei fyysesti. ollaan oltu jo 10 v yksissä, tosin erottiin välillä eri osoitteisiin aloitteestani kun häl särkylääke kotoa loppui ja musta tuntui että meinasi tulla päälle sen vuoks, mutta kun mies lupas muuttua niin palattiin yhteen.

"just"
[QUOTE="Puh";25263837]Mäkin vetäisin herneet nenään jos joku ompelisi/laittaisi hakaneulan mun kalvopukuun, vedenpitävyys on mennyttä jos siihet tekee reikiä neulalla.[/QUOTE]

Just näin. Mitäs ap tykkäisit jos vaikka mummo menisi vähän tuunaamaan lasten reimateccejä?

[QUOTE="alkup";25263838]no ei fyysesti. ollaan oltu jo 10 v yksissä, tosin erottiin välillä eri osoitteisiin aloitteestani kun häl särkylääke kotoa loppui ja musta tuntui että meinasi tulla päälle sen vuoks, mutta kun mies lupas muuttua niin palattiin yhteen.[/QUOTE]

no,onko se mies muuttunut?vai odotteletteko edelleen sitä muuttumista?pelkäätkö miehen päälle tulemisia useinkin?

Jos halusit heijastimen laittaa kiellosta huolimatta niin ihan omaa syytä. ja vielä OMPELIT sen siihen?? Olisit nyt edes laittanu hakaneulalla sellasen pienen ettei mee koko vaate pilalle. Kyllä mäkin suuttuisin jos joku mun vaatteisiin alkais heijastimia ompelemaan. Ja pilottitakkiin se nyt kaikista vähiten sopii. Sellasta en tosin itse omista.

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25263886:
kyllä, panacod on yksi koukuttavimmista särkylääkkeistä. itselle teki täyttä työtä, päästä niistä eroon
todellisuudessa se on just se panacod, eikä burana... Aiheuttaako just tollaisia "raivo" kohtauksia vuosia käytettynä?

[QUOTE="aapee";25263914]todellisuudessa se on just se panacod, eikä burana... Aiheuttaako just tollaisia "raivo" kohtauksia vuosia käytettynä?[/QUOTE]

No aivan varmasti aiheuttaa jos ei sitä saa. Ite söin sitä kolme viikkoa ja olin jo koukussa ja sain vierotusoireita.

[QUOTE="aapee";25263914]todellisuudessa se on just se panacod, eikä burana... Aiheuttaako just tollaisia "raivo" kohtauksia vuosia käytettynä?[/QUOTE]aiheuttaa, se on niinkuin huume, itse olin kiukkuinen kuin piru, kun vieroitin siitä lääkkeestä itseäni. mutta siitä kyllä pääsee eroon, pitää olla vaan sitkeä, ja sitten elämänkumppanilta vaaditaan pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä

Gummi
Jos halusit heijastimen laittaa kiellosta huolimatta niin ihan omaa syytä. ja vielä OMPELIT sen siihen?? Olisit nyt edes laittanu hakaneulalla sellasen pienen ettei mee koko vaate pilalle. Kyllä mäkin suuttuisin jos joku mun vaatteisiin alkais heijastimia ompelemaan. Ja pilottitakkiin se nyt kaikista vähiten sopii. Sellasta en tosin itse omista.
Heh, kaikkein vähiten joku roikkuva heijastin tollaseen sopii, saati joustava käsivarren ympäri. Kyl ommeltu paras joka miesten menoissa pysyy mukana!

vas
No en kyllä menis kenenkään takkiin ompelemaan mitään heijastimia nimenomaisesti vastoin toisen tahtoa. Ap teki väärin, samassa tilanteessa olis itseänikin ottanut aivoon. Miehen purkautuminen tosin oli hieman liitoiteltu. Mutta sitä voi itse kukin miettiä, miten reagoisi tilanteessa, jossa kumppani toiveista välittämättä (tai nimenomaisesta kiellosta huolimatta) on mennyt ompelemaan jotain kiinne lempparitakkiinne...

No heh heh
Miten te saattekin tästä miehen lääkeongelman aikaiseksi...

Jos mies olisi OMMELLUT kenen tahansa teidän LEMPI TAKKIINNE heijastimen, niin panen pääni pantiksi, ettei olisi selvitty noin pienellä raivoamisella.

Nyt tulee Sherlock Holmesit.

Jätkällä on pilottitakki. Yleensä sellaista käyttävät natsihenkiset skinheadit. Sellaiset tyypit haluavat olla jotakin ja sen saavuttaakseen popsivat steroideja. Niiden haittavaikutuksena on mm päänsärky joka johtaa helposti Panacod-koukkuun. Äkkipikaisuus on myös yksi seuraus steroidien käytöstä.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
sivusta
No en kyllä menis kenenkään takkiin ompelemaan mitään heijastimia nimenomaisesti vastoin toisen tahtoa. Ap teki väärin, samassa tilanteessa olis itseänikin ottanut aivoon. Miehen purkautuminen tosin oli hieman liitoiteltu. Mutta sitä voi itse kukin miettiä, miten reagoisi tilanteessa, jossa kumppani toiveista välittämättä (tai nimenomaisesta kiellosta huolimatta) on mennyt ompelemaan jotain kiinni lempparitakkiinne...
Täysin samaa mieltä!

Yhteistyössä