Avoero ja omaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 17:01 vieras kirjoitti:
Keskitys siihen omaan parisuhteen hoitoon

Omani voi erinomaisesti kiitos. Miksi sivulliset ottavat hernettä nekkuun, kun "Nöppönen" itse pystyi kiihkottomasti kertomaan tapahtuneista?

Miehen temppu on kiistattomasti ollut sikamainen, mutta yhtä kiistatonta on, että molemmat ovat tehneet parisuhteessa virheitä, että moiseen järjettömyyteen on toinen osapuolista päätynyt kesken rakennusprojektin ja raskauden.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:28 Ällistynyt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:06 nöppönen kirjoitti:
no tää toinen nainen oli mun paras ystävä ja lisäks heillä oli yhteinen työpaikka.. vähän ylityötunteja, hierojalla käynteja ja työajan lomassa. mies meni töistä suoraan tontille ja sit illalla myöhään kotiin, joten mistäs mä sitä olisin älynnyt. kumpikin käyttäytyi ihan normaalisti.. hyvin esittivät osansa, ei voi muuta sanoa. helppo se on pettää naista joka on kotona lapsen kanssa..

Jokin sitten suhteessanne tökki pahasti, että noinkin älyvapaaseen touhuun on valmis. Ei kai ketään ihan ilman syytäkään heitä älyä ämpäriin.

Noh, ei voi kuin ihmetellä ihmisten touhuja. Entistä ällistyneempänä. Ehkäpä olette molemmat viisaampia tulevaisuudessa, miten parisuhteita hoidetaan, ettei moiseen enää joudu. Kumpikaan.

kyllä varmasti tökki.. ehkä vaadin liikaa. ei se siltä olisi oikeuttanut miestäni tuollaiseen tekoon.

Naiset herätys teillä on yksi ja helppo tapa pitää suhde kunnossa :hug:

Kun sen oivaltaa niin monelta murheelta säästyy :hug:

Ja hellyyden kaipuuseen saa vastinettakin :saint: :saint: :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 21:14 Eräs ukko kirjoitti:

kerro mulle mikä.. niin osaan tulevan suhteeni hoitaa paremmin (jos siis sellainen joskus tulee)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 21:16 nöppönen kirjoitti:
\

kerro mulle mikä.. niin osaan tulevan suhteeni hoitaa paremmin (jos siis sellainen joskus tulee)

Tietenki anna p.imppaa!!! :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:29 seksiä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 21:16 nöppönen kirjoitti:
\

Tietenki anna p.imppaa!!! :p

kyllä sitä kuule annettiin.. mut vissiin olis pitänyt n.aida 27/7 ja hoitaa kaikki kotona yksin, et mies olis ollut tyytyväinen. osaan ainakin olla pyytämättä apua kotitöissä enää seuraavalta mieheltä :D

Yhteistyössä