Aviomies ilmoitti eilen että haluaa erota eikä rakasta mua enään.

• Viestiketjun aloittaja susu
  • Ensimmäinen viesti
susu
Talo on puoliksi. Tiedän että tää on varmaan ihan yksinkertaista mut nyt on niin pää sekaisin ettei tiedä mitä ajatella, ajatukset juoksee suuntaan ja toiseen. Mitä mun pitää ottaa huomioon ja mistä lähteä liikenteeseen? Yhteisiä lapsia ei ole...

vv
Jaksamisia! Itsellä mies ilmoitti saman asian 4 kk sitten, nyt olen jo voiton puolella :) !

Mutta siis teidän pitää tehdä ositus, jos avioehtoa ei ole. Ja jos jompikumpi haluaa jäädä taloon, niin toiselle pitää maksaa. Kannattaa tehdä parikin arviota talosta.

susu
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jaksamisia! Itsellä mies ilmoitti saman asian 4 kk sitten, nyt olen jo voiton puolella :) !

Mutta siis teidän pitää tehdä ositus, jos avioehtoa ei ole. Ja jos jompikumpi haluaa jäädä taloon, niin toiselle pitää maksaa. Kannattaa tehdä parikin arviota talosta.
Avioehto on kuoleman ja eron varalta. Mies on sanonut että ei pysty taloon jäämään kun ei voi niin isoa velkaa ottaa. Minä voisin ostaa miehen ulos, nyt ei ole velkaa eikä sitä varten tarvitsisikaan. Mutta ei kuulema käy, haluaa että kumpikin myydään talo osuutemme. Jostain syystä haluaa tehdä ihan kiusaa vaikka tietää että tää on mulle todella kova paikka.

tepa
Kyllä joka avioliitossa pidemmän päälle tulee aikoja, että toinen ottaa päähän tai tuntuu, ettei rakasta toista. Mutta rakkaus muuttuu, ei se ole esim 10v suhteen jälkeen sitä samaa intohimoista rakkautta, mitä alussa. Mun mielestä suhdetta pitäs laittaa kuntoon, eikä tosta vaan erota. Ei voi yhtäkkiä tulla tommosta *naps* en rakasta tota enää, eroanpa siis.

Tiedä sitten, onko miehelläs suhde toiseen naiseen, sillon olisi nii helppo sanoa ettei rakasta enää kun on toisen naisen kanssa intohimon puuskissa.

Itse ainakin vaatisin selityksen, enkä tosta vaan antaisi periksi. en tosin tiedä suhteenne laatua, että mitkä on sun tunteesi.

Yhteistyössä