S
Surusiipi
Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 5 vuotta ja kuusi vuotta asuneet yhdessä.Saimme viime kesänä esikoisemme ja samalla ostimme talon, johon teimme melkein vuoden remonttia. Asuimme siis vuoden väliaikaisasunnossa viereisellä paikkakunnalla ennen kuin pääsimme muuttamaan. Käytännössä asiat menivät niin, että olin lapsen kanssa kotona ja mies teki kaikki vapaa-aikansa remonttia. Välimme olivat erittäin tulehtuneet koko vuoden ja ero oli todella lähellä. Nyt muuton jälkeen on pikkuhiljaa elämä jossain määrin taas siedettävää. Emme ole vieläkään olleet treffeillä raskausajan jälkeen. Mieheni ei ole tyytyväinen seksin määrään, minä en ole tyytyväinen romantiikan määrään enkä siten seksin laatuun. Olen yrittänyt selittää miehelle kuinka paljon romantiikka ja itsensä rakastetuksi tunteminen vaikuttaa naisen libidoon, mutta tämä ei joko ymmärrä tai ole vain kiinnostunut. Koen tällä hetkellä mieheni olevan tyytymätön niin ulkonäkööni kuin persoonaanikin. Käyn yksin parisuhdeterapiassa, koska mieheni ei halua tulla mukaan. Nyt mieheni on omasta mielestäni ihastunut ystävääni. Meillä on tietty kaveriporukka, johon kuuluu vajaa 10 ihmistä, osa pariskuntia ja tämä ystäväni kuuluu siis meidän ohellamme kyseiseen porukkaan. Eräs toinen kaveriporukkaan kuuluva ystäväni on myös sitä mieltä että mieheni on ihastunut tähän henkilöön. Mieheni on jopa äitini kuullen puhunut kyseisestä henkilöstä siten, että äitinikin on ihan itsekseen vetänyt oman johtopäätöksensä miehen ihastumisesta. Ihastus on juuri sitä mitä itsekin olen joskus ollut
itkä, hoikka, villi, huumorintajuinen, sosiaalinen, erittäin eroottisesti latautunut. Ihastus ei ole kovin luotettava, tällä on ollut useita suhteita naimisissa oleviin miehiin, erityisesti humalassa.En usko tämän ihastuksen itsensä havainneen mieheni ihastusta. Olen miehelleni kertonut tietäväni tämän ihastuksesta, tämä ei ole myöntänyt eikä kieltänyt, mikä huolestuttaa minua aika paljon. Nyt tämä mieheni ihastus on ottanut tavakseen soittaa kaikki kutsut ym. suoraan miehelleni kun minä en kuulemma koskaan kuitenkaan vastaa puhelimeen. Olemme lähdössä kaveriporukalla laivalle puolentoista viikon päästä ja alkoholi on tietysti kuvioissa ja hytit yheiset. Vähän kammottaa että millaista flirttiä joudunkaan seuraamaan sivusta. Eikä siinä vielä kaikki. Tämä ihastus soitti miehelleni aamulla ja ehdotti että lähdemme koko perhe mukaan mökillensä ke-to-pe kun laivareissu on jo la. Mieheni soitti minulle ihan innoissaan että kai me nyt sitten mennään. Jos kieltäydyn, olen ilonpilaaja ja täytyy myöskin tämä ihastus sotkea asioihin mukaan, en halua hänen tietävän että olen hänestä miehelleni mustasukkainen. Lapsen hyvinvoinnilla voin prustella en, että olemme vain yhden yön. Tämä ihastuskin tosin ottaa 10- vuotiaansa mukaan, kuten mekin oman lapsemme, mutta kyllä siltin hiukan hirvittää. Tuntuu siltä kuin mies ei todella ymmärtäisi kuinka pahalta minusta tuntuu. Tai sitten ei vain välitä.