M
"Minna"
Vieras
Minulla on hankala tilanne ja kuulisin mielelläni teidän mielipiteen asiaan. Äitini on suhteellisen varakas ja olisi halukas ostamaan perheellemme asunnon. Asumme tällä hetkellä vuokralla ja meilllä ei ole mahdollista ostaa omaa asuntoa (pitkään aikaan). Olemme löytäneet mukavan asunnon jonka pohjaan mieheni teki uuden suunnitelman (hän on rakennuspiirtäjä). Äitini mielestä suunnitelma on hieno mutta epäkäytännöllinen. Hänen mielestä suunnitelma ei toimi, koska esim. siinä ei ole siivouskomeroa ja säilytystilaa on vähennetty. Mieheni mielestä suunnitelma on hyvä ja mikäli äitini määrittelee "kaapin paikan" asuntoomme, hän ei ole halukas muuttamaan asuntoon.
Mielestäni kummallakin on asuntoon liittyen ihan hyviä pointteja. Nyt on vaan alkanut tuntua siltä, että koko ajatus siitä että muuttaisimme äitimme ostamaan asuntoon on huono. Sekä mieheni että äitini ovat todella vahvaluonteisia ja eivät kauheasti pidä toisistaan, olen heidän välissä. Vaikuttaisi siltä, että jos haluan muuttaa asuntoon tulee meille ero miehen kanssa.
En tiedä mitä tehdä asian kanssa. Asunto on isompi kuin nykyinen ja uusi sekä hyvällä paikalla. En toisaalta haluaisi erota asian takia. Mitä ajatuksia teille tulee mieleen tilanteesta?
Mielestäni kummallakin on asuntoon liittyen ihan hyviä pointteja. Nyt on vaan alkanut tuntua siltä, että koko ajatus siitä että muuttaisimme äitimme ostamaan asuntoon on huono. Sekä mieheni että äitini ovat todella vahvaluonteisia ja eivät kauheasti pidä toisistaan, olen heidän välissä. Vaikuttaisi siltä, että jos haluan muuttaa asuntoon tulee meille ero miehen kanssa.
En tiedä mitä tehdä asian kanssa. Asunto on isompi kuin nykyinen ja uusi sekä hyvällä paikalla. En toisaalta haluaisi erota asian takia. Mitä ajatuksia teille tulee mieleen tilanteesta?