K
kyselijä
Vieras
Olen käsittänyt että nimen saa vaihtaa kerran maksutta, mutta toisella kertaa se jo maksaa. Ajokorin, passin ja henkkareiden vaihtaminen on tietty aina maksullista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tassuttelija:kyllä se on silloin maksullista yli 90e, miksei jo maistraatiss. Pappi voi siunauspuheessa käyttää vain etunimiänne, jos niin haluatte, ettei muut tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minä käsitin, että ap kysyi maksaako sukunimen vaihto naimisiin mennessä. :xmas: muulloin kai se maksaa? Etunimen voi vaihtaa kerran ilmaiseksi, mutta eikös sukunimen vaihtaminen ole aina maksullista?
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minä käsitin, että ap kysyi maksaako sukunimen vaihto naimisiin mennessä. :xmas: muulloin kai se maksaa? Etunimen voi vaihtaa kerran ilmaiseksi, mutta eikös sukunimen vaihtaminen ole aina maksullista?
Mä oon jääny miettimään koskeeko toi tarjous (sukunimen vaihto ilmaiseksi naimisiin mennessä ) vain sitä yhtä tiettyä päivää vai voiko sen tehdä myöhemminkin?
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mutta onko se maksutonta jos vihkiessä ei vaihtanut nimeä, mutta muutaman vuoden kuluttua haluaakin vaihtaa samalle nimelle puolison kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minä käsitin, että ap kysyi maksaako sukunimen vaihto naimisiin mennessä. :xmas: muulloin kai se maksaa? Etunimen voi vaihtaa kerran ilmaiseksi, mutta eikös sukunimen vaihtaminen ole aina maksullista?
Mä oon jääny miettimään koskeeko toi tarjous (sukunimen vaihto ilmaiseksi naimisiin mennessä ) vain sitä yhtä tiettyä päivää vai voiko sen tehdä myöhemminkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minä käsitin, että ap kysyi maksaako sukunimen vaihto naimisiin mennessä. :xmas: muulloin kai se maksaa? Etunimen voi vaihtaa kerran ilmaiseksi, mutta eikös sukunimen vaihtaminen ole aina maksullista?
Luulisin, että se pitää vaihtaa heti, jos vaihtaa. Varma en kyllä ole...
No ei taatusti ole. Itse otin 2 v sitten miehen sukunimen ja maksoin vähän yli 90 euroa. Oltiin oltu naimisissa 5v.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minä käsitin, että ap kysyi maksaako sukunimen vaihto naimisiin mennessä. :xmas: muulloin kai se maksaa? Etunimen voi vaihtaa kerran ilmaiseksi, mutta eikös sukunimen vaihtaminen ole aina maksullista?
Luulisin, että se pitää vaihtaa heti, jos vaihtaa. Varma en kyllä ole...
Puolison sukunimen ottaminen on aina ilmaista. Tai takaisin tyttönimeen vaihtaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras jatkaa:Eli jos sun antamat tiedot sukunimestä on jo mennyt papilta eteenpäin niin silloin joudut maksaa. Eli tosiaan rajoitettu aika tarjouksessa...
Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:Että mitenhän on ton AJOKORIN kanssa![]()
![]()