Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

tyy
Ootko puhunu omille läheisillesi tosta asiasta? Sä olet nyt selkeesti niitten kuuluisien tukiverkkojen tarpeessa. Saat asiat järjestymään nopeammin.

Kaverilleni on käynyt ihan samalla tavalla, paitsi että heillä ei vielä ollut lapsia, vaan he olivat käyneet lapsettomuushoidoissa tuloksetta ja siirtyneet juuri adoptiojonoon. Olivat juuri ostaneet uuden asunnon, johon eivät koskaan ehtineet edes muuttaa. Äijä vaan ilmotti kahdeksan vuoden avioliiton jälkeen ilman selityksiä, että se on ohi, eikä suostunut puhumaan mitään (kolmekymppinen mies). Muutti vaan pois ja laittoi avioeron vireille. Kas kummaa, alkoi sitten viihtyä tiiviisti naispuolisen työkaverinsa kanssa kaupungilla...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
No pöh, ja minä olin juuri laittamassa, että ei sun tartte mihinkään muuttaa; perhe-eläke kolmelle lapselle on enempi kuin elarit. No, ehkä vielä on toivoa.

Ota printti siitä fb sivusta.
Pahoillani olen tietenkin sun puolesta, mutta tuollainen dorka joutaa kiertoon.
printti, miksi?
todistusaineistoa rakas watson

vieras
Jopas on ukolla pokkaaa! Julisti sitten fbssä koko kansalle, ettei ole enään naimisissa. Muutti suhteekseen, vaikea selittää ja tilapäivitys on,- hyvää kylmää kaljaa..
Voi että mua tympäsee!!! :kieh:
Onneksi olkoon, olet ollut naimisissa täydellisen kusipää mulkun kanssa. Tuolla fb-tempauksella hakee varmaan sitä, että varmasti allekirjoitat eropaperit mitä pikimmiten. Tahallaan ärsyttää sinua. Taitaa oikeasti olla jotain tosi pahasti hampaankolossa sua kohtaan. Ns. masentuneet ihmiset osaavat olla tosi ilkeitä toisille ihmisille. Kokemusta on. Ihan kuin masennus oikeuttaisi olemaan täydellinen vittupää. Luulen myös, että miehelläsi on jo toinen nainen tai naisia. Masennus my ass.

minä
kyllä minä ne paperit allekirjottaisin ja veisin pikimmiten postiin, mitä nopeemmin tuomosesta pääsis eroon sen parempi. Ei ainakaan kannata jäädä suremaan, toki tiedän että harmittaa mutta ei tuo pojan kloppi kyllä ole sen arvonen että sen perään pitäis itkee.

Mistä saan sen kaiken voiman, että huomenna rustaan ja vien paperin postiin? :'(
ajattele että miehesi voi kuvitella että rupeat roikkumaan ja ulisemaan hänen peräänsä.kuinka kylmä isku se on hänen kasvojaan vasten kun olet pistänyt asiat menemään eteenpäin niinkuin hän raukkamaisena on tahtonut.

sivusta
Mistä saan sen kaiken voiman, että huomenna rustaan ja vien paperin postiin? :'(
Joku tuolla jo mainitsikin tukiverkon. Ota se käyttöösi nyt heti. Soita äidillesi, ystävällesi tms. Ihan varmasti helpottaa, kun saat purkaa heille pääsi sisältöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
ajattele että miehisi voi kuvitella että rupeat roikkumaan ja ulisemaan hänen peräänsä.kuinka kylmä isku se on hänen kasvojaan vasten kun olet pistänyt asiat menemään eteenpäin niinkuin hän raukkamaisena on tahtonut.
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Joku tuolla jo mainitsikin tukiverkon. Ota se käyttöösi nyt heti. Soita äidillesi, ystävällesi tms. Ihan varmasti helpottaa, kun saat purkaa heille pääsi sisältöä.
Olen jo onneksi saanut puhua tästä :heart:

minä
Tuotahan se toivoo, älä alennu nyt siihen että sun elämä pysähtyy totaalisesti sen takia. Näytä että pärjäät, ja sitkeesti eteen päin. Ei tuo tunne kestä loputtomiin, nyt tuntuu pahalta mutta pian huomaat selvinnees.

Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
No pöh, ja minä olin juuri laittamassa, että ei sun tartte mihinkään muuttaa; perhe-eläke kolmelle lapselle on enempi kuin elarit. No, ehkä vielä on toivoa.

Ota printti siitä fb sivusta.
Pahoillani olen tietenkin sun puolesta, mutta tuollainen dorka joutaa kiertoon.
printti, miksi?
Tyyppihän on edelleen täysin kadoksissa mitä sinuun ja lapsiin tulee. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vastuuttomammalta miehesi näyttää. Voit toteennäyttää myöhemmin, mikä on hänen asenteensa lasten huoltoon ja hoitoon.

Sinuna pidättäytyisin nyt yhteydenotoista sinne päin. Laittaisin vaan viestin, että "En enää soita sulle enkä ota yhteyttä, pallo jää nyt sulle, milloin ajattelit hoitaa lapsiasi? Odotan sinun yhteydenottoasi." Sitten vaan odottelisin. Todennäköisesti kyllä hoitaisin puhelut lastenvalvojalle ja oikeusaputoimistoon saman tien ja alkaisin järjestää käytännön asioita.

Vakavasti puhuen, kyllä sun kannattaa sitten tietenkin sopia lasten asioista niin, että yhteydet isään säilyvät mahdollisimman hyvinä, mutta hyvä neuvotteluasema ei ole milloinkaan pahasta.

Tsemppiä vaan kovasti sinulle ja lapsille. Ikäväähän tuommoinen on, mutta ajattele nyt vaan niin, että sinä et todellakaan ansaitse tuommoista luuseria.

mutta tsemppiä ap:lle
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
että sä olet sitten etävanhempi. voipi pistää vähän miettimään, kun ei luvassa oliskaan mitään hurjaa sinkkuelämää jota varmaankin kuvittelee...
No aivan, ehkä mies oli ajatellut että viettää sinkkuelämää tai sitten uuden naisen kanssa ja siihen elämään ei sitten lapset kuulu.
Ehdottomasti kannattaa tehdä niinpäin että isä huoltajaksi ja ap:n tuskin tarvitsee maksaa elareita kun ei ole duunissakaan. =)
En anna lapsiani millään :heart:
Et taida tietää, että sulla ei ole niitä sen enempää oikeus pitää kuin miehelläkään, jos riitatilanne tulee. Jos mies haluaisi(tuskin näin on), niin hän voisi olla etävanhemempi siinä missä sinäkin. Sun on pakko antaa lapsesi, tai siis teidän lapset, jos mies vaatii - siis vähintääkin tapaamisiin. Jopa vko-vko tapaamisiin.

Joo ja joku ehdotteli, että muutat pois. Tiedoksi, että lapsia ei saa viedä lasten omasta kodista mihinkään ilman molempien vanhempien lupaa - eli siis isän lupa tarvitaan lasten muuttoon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuotahan se toivoo, älä alennu nyt siihen että sun elämä pysähtyy totaalisesti sen takia. Näytä että pärjäät, ja sitkeesti eteen päin. Ei tuo tunne kestä loputtomiin, nyt tuntuu pahalta mutta pian huomaat selvinnees.

Näin juuri!! Nyt nainen rinta rottingilla eteenpäin (vaikka varmasti on alkuun vaikeaa) mutta älä missään nimessä ala rypemään itsesäälissä ja ruikuta tollasen idiootin perään! Näytä, että sinä pärjäät ja osaat hoitaa asiat kuin aikuiset, eikä kuin jotkut kiukuttelevat pikkukakarat. Sitä se juuri yrittää, että alkaisit ruikuttamaan hänen perään ja sitten hän saa puhua kaikille sinusta sävyyn "joo, nainen se vaan ruikuttaa mun perään jne", tajuatko? Voimia eteenpäin!

Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja mutta tsemppiä ap:lle:
Joo ja joku ehdotteli, että muutat pois. Tiedoksi, että lapsia ei saa viedä lasten omasta kodista mihinkään ilman molempien vanhempien lupaa - eli siis isän lupa tarvitaan lasten muuttoon.
Tilannevaltuus antaa mahdollisuuden päätöksentekoon, jos toinen vanhemmista ei ole saatavilla. Ja tämä tyyppihän on kadoksissa... mitä pidempään on kateissa, sen parempi Ap:lle moninkin eri tavoin.

V
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jopas on ukolla pokkaaa! Julisti sitten fbssä koko kansalle, ettei ole enään naimisissa. Muutti suhteekseen, vaikea selittää ja tilapäivitys on,- hyvää kylmää kaljaa..
Voi että mua tympäsee!!! :kieh:
Onneksi olkoon, olet ollut naimisissa täydellisen kusipää mulkun kanssa. Tuolla fb-tempauksella hakee varmaan sitä, että varmasti allekirjoitat eropaperit mitä pikimmiten. Tahallaan ärsyttää sinua. Taitaa oikeasti olla jotain tosi pahasti hampaankolossa sua kohtaan. Ns. masentuneet ihmiset osaavat olla tosi ilkeitä toisille ihmisille. Kokemusta on. Ihan kuin masennus oikeuttaisi olemaan täydellinen vittupää. Luulen myös, että miehelläsi on jo toinen nainen tai naisia. Masennus my ass.

Niin, onko tän jätkän vaikeasti selitettävä suhde ap:n kanssa vai jonkun muun...jälkimmäinen todennäköisempi vaihtoehto, kun ajattelee miten kylmästi otti ja lähti.

Oon kyllä nyt sanaton. Kyllä nää miehet osaa :headwall:

Yhteistyössä