Avioero ja ystävä nyt ex sellainen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itkupilli"

Vieras
Ei mennyt kuin strömssössä tämä viikko.
Mies ilmoitti viikonloppuna että haluaa eron, aika sovussa sinällään erottiin sillä onhan tässä ollut aika paljon sellaista merkkiä ilmassa.

Vakuutteli ettei asiaan liity kolmatta osapuolta ja on pikkuhiljaa kantanut vaatteita ja tavaroitaan ulos.
Asuntoa hänellä ei vielä ollut mutta voi asua työpaikan pienimuotoisessa yksiö tyyppisessä asunnossa tai siis näinkuvittelin kun hän sanoi.

Mitä sain lukea maanantaina kaverini face seinältä,
hänen rakkaansa on muuttanut heille ja kuinka hän on niin onnellinen että ihquu kun vihdoin löysi miehen sillä olihan hän jo 6kk sitten eronnut ja niin surullinen kun hänen mies jätti hänet.
Keskiviikkona sitten oli laittanut valokuvan kuinka on rakastunut ja se on minun MIEHENI KUVA! Niin tai siis ex mieheni ainakin nyt lopullisesti.

Kysyin sitten tältä kaverilta että mitä vittua hän oikeen meinaa,
meillä erokin on kesken, ja vasta lapset totuttelevat siihen että asutaan erillään niin sinä julkaiset teidän suhteen.
Kaverin puolustus oli se että mieheni oli kertonut kuinka ollaan sovussa erottu ja ei hän voi minkään kun tuossa tapasivat viikonloppuna miehen minut jätettyään että he löysivät toisensa.

Mies soitti sitten eilen että tulisi loput kamat hakemaan ja ihmetteli myös miksi olin vihainen, olin pakannut kaikki jätesäkkiin ja komensin viemään heti rojunsa pois.
Eilen sitten poistin tuon kaverin siis ex kaverin facesta ja nyt hän on sitten ihmetellyt yhdelle yhteiselle tuttavallemme miksi minä näin toimin :O
Oikeastiko joku voi olla noin TYHMÄ!

Ja minä hölmö vielä olen mennyt avautumaan liittomme ongelmista hyväuskoisena tuolle kaverille ja hakenut tukea, ihmettelin kun ei viikonlopun jälkeen juurikaan ollut tavattavissa mutta selvisi sekin syy :(

:O
Tuollainen ystävä joutaa exäksi. Ei kukaan voi olla niin miehenkipeä, että ottaisi ystävän juuri eronneen miehen luokseen asumaan ilman, että jotain sutinaa olisi ollut ennen eroa. Voimia.