Avioero ja perheen rikkoutuminen toisen miehen/naisen vuoksi,onko täällä kokeneita?Itse olen rakastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuaa

Vieras
toiseen mieheen...ollut jo useamman kuukauden..

Kaksi lasta ja mies siis löytyy,kaikki suht ok juu mutta olen ollut tunteeton miestäni kohtaan viimeisen vuoden.On hyvä isä lapsilleen ja muutenkin olisi ok mutta...ahdistaa,en vaan tunne mitään häntä kohtaan ja seksielämääkään ei ole aikoihin ollut.

Nyt sitten olen netin kautta tutustunut yhteen mieheen jo puoli vuotta sitten ja soiteltu ja nyt nähty muutaman kerran ja vietetty aikaa ja olen rakastumassa häneen...Tiedän että hän olisi lapsillenikin hyvä,olen miettinyt asioita pitkälle..

Pidän todella aviomiehestänikin mutta vaan en rakasta yhtään...apua,mitä teen???

Äh, miten te jaksatte! Miten te sitte teette kun tästä uudestakin suhteesta häviää, uutuuden viehätys, siis te kaikki jotka kamppailette saman ongelman kanssa.Koittakaa nyt vaan olla sen hyvän miehenne kanssa, ja etsiä yhdessä jotain uutta kipinää.

Omaa miestäsi kohtaan olisi mielestäni reilua, että kertoisit, että olet rakastumassa toiseen mieheen ja yhdessä päätätte että haluatteko pelastaa suhteen. Sen ns. rakastumisen perässä en kyllä lähtis viilettämään jos kerran elämä toisen kanssa on ihan hyvää. Sitä saattaa joutua aika monta kertaa vaihtamaan kumppania, jos aina haluaa vaan hakea sitä kuumaa huumaa ja ihastumista. Jos te olette vasta muutamia kertoja nähneet, niin olisin myös aika epäileväinen sen suhteen, että toimiiko se suhde sitten ihan oikeasti.

Siksi tiedän kun hän on asunut yh äidin kanssa ja hoidellut hänen lapsiaan.Ja tiiviissä yhteydessä on kyllä oltu erittäin paljon,tunnen/tiedän häntä jo paljon.

Onko teidän mielestänne sitten enemmän ok että jään tunteettomaan suhteeseen loppuelämäkseni ja meistä molemmat kärsisi,minä kun en miestä rakasta ja hän kun en vastaa hänen tunteisiin.

Itse voisin sanoa eronneeni toisen miehen vuoksi, nykyinen mieheni tuli ja vei jalat alta. Erosin, vaikka oli kaksi lastakin ja päivääkään en ole katunut. Olen ollut nyt uuden miehen kanssa vähän vajaan vuoden yhdessä.

Edellinen liitto oli onneton ja ero oli meinannut tulla jo moneen kertaan monista eri syistä, tämän uuden miehen ansioista sain vain voimia lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siksi tiedän kun hän on asunut yh äidin kanssa ja hoidellut hänen lapsiaan.Ja tiiviissä yhteydessä on kyllä oltu erittäin paljon,tunnen/tiedän häntä jo paljon.

Onko teidän mielestänne sitten enemmän ok että jään tunteettomaan suhteeseen loppuelämäkseni ja meistä molemmat kärsisi,minä kun en miestä rakasta ja hän kun en vastaa hänen tunteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Itse voisin sanoa eronneeni toisen miehen vuoksi, nykyinen mieheni tuli ja vei jalat alta. Erosin, vaikka oli kaksi lastakin ja päivääkään en ole katunut. Olen ollut nyt uuden miehen kanssa vähän vajaan vuoden yhdessä.

Edellinen liitto oli onneton ja ero oli meinannut tulla jo moneen kertaan monista eri syistä, tämän uuden miehen ansioista sain vain voimia lähteä.

Suuri kiitos vastauksestasi!!Mitenkäs teillä lähiympäristö suhtautui asiaan kun sinulla oli sitten heti uusi mies?

Älä riko perhettä jonkun lyhyen nettituttavuuden takia! Sä et todellakaan tunne sitä oikeesti. Vain sen mitä se on itsestään halunnu sulle näyttää! Ja sama toisin päin. Jäät vain nuolemaan näppejäs ja koko perhe kärsii. Usko mua! Mulla on kokemusta. Sieltä voi hyvinkin paljastua vaikka mitä paskaa lopen! Pyydän - harkitse hyvä ihminen 500 kertaa ja sittenkin vielä muutaman kerran! Jos sun nykyinen suhde on jollain tavalla tyydyttävä niin panosta mieluummin siihen. Tiedät ainaki mitä voit saada parhaimmillaan! Ja kumppaninsa lapsia harva mies (tai nainen) pystyy todellisuudessa aidosti sulattamaan vaikka kuinka tietäisi niiden kuuluvan pakettiin. Lasten on varmasti parempi omien vanhempien kanssa jos perhe-elämä on suurinpiirtein tasapainoista.

Juu ja mitäs sitten vaikka olenkin niitä naisia??Olen yrittänyt viimeiseen asti löytää tunteitani takaisin aviomiestäni kohtaan vaan ei ole ja nyt sitten tahtomattani kävi tällein.

Sitten se on ihan OK jos miehesikin on tuota mieltä ja kerrot hänelle tästä nettituttavuudestasi. Jos sen sijaan teet kaiken salassa niin teet miehellesi aika ikävän tempun.

Paras vaihtoehto on sit erota ensin entisestä ja surra se suru pois. (Siis jos ei ole enää halua pelastaa nykyistä suhdetta) Ja sitten vasta lähteä rakentamaan uutta ihmissuhdetta! Jos menet saman tien yhteen uuden kanssa jää ero käsittelemättä ja ongelmat kulkevat mukana uuteen suhteeseen ja siinäpä soppa!
Aika moni tulee sua halveksimaan jos päällepäin "onnellisen" perheen rikot uuden rakkaan takia!

Suuri kiitos vastauksestasi!!Mitenkäs teillä lähiympäristö suhtautui asiaan kun sinulla oli sitten heti uusi mies?

Kaikki suhtautuivat loistavasti, jopa silloinen anoppi. Kaikki tiesivät että emme olleet kumpikaan olleet pitkään aikaan enää onnellisia.
Hankalampaa taisi olla totuttaa ne uudet "appivanhemmat" siihen, että niiden poika otti eronneen naisen kera kahden lapsen..

Kaikki suhtautuivat loistavasti, jopa silloinen anoppi. Kaikki tiesivät että emme olleet kumpikaan olleet pitkään aikaan enää onnellisia.
Hankalampaa taisi olla totuttaa ne uudet "appivanhemmat" siihen, että niiden poika otti eronneen naisen kera kahden lapsen..

mieti muitakin kuin itseäsi.
jos TULET TOIMEEN nykyisen miehesi kanssa, hän on hyvä isä ja mukava ihminen,
miksi sinun pitää rikkoa perhe?
OTA VASTUUTA siitä että olet lapsiakin hänen kanssaan hankkinut; sen jälkeen et saa enää ajatella vain omia tunteitasi. Ajattele miestäsi ja lapsiasi.
Kituuttakaa siihen asti että lapset ovat isompia, erotkaa sitten.

Mielestäni nykyään ihmiset eroaa liian helposti. Koko ajan pitäis olla vaan rakastunut ja seksiä ja huumaa ja romantikkaa. Ei elämä ole sellaista. Uudenkin kanssa voi tulla sama hiipuminen eteen. Ja sitten taas uutta kuvioon.. ja onkin jo kahden ukon kanssa lapsia jo siinä vaiheessa.

Älkää ymmärtäkö väärin, EN kehota ketään olemaan oikeasti HUONOSSA suhteessa/tilanteessa, jos on väkivaltaa/alkoholismia/mielenterveysongelmia joista kärsii KOKO PERHE, silloin on parempi erota.
Mutta jos kaikki on kerran ihan OK, on todella itsekästä rikkoa perhe tuollaisen takia.

Ap ei selvästi tartu lainkaan viesteihin joissa kerrotaan kokemusksia ei niin hyvin onnistuneista jutuista. Tarttuu vain tuohon joka kertoo sen olleen hyvä ratkaisu. Ja kovasti puolustautuu kaikkea kritiikkiä vastaan. On päätöksensä kai tehnyt ja hakee vain hyväksyntää. =(

Mikään ei ole hirveämpää kuin tulla jätetyksi toisen vuoksi. Jos nyt haluat tehdä tämän hölmöyden, kerro miehellesi totuus nyt, äläkä jätä sitä miehesi itse tajuttavaksi. Salailu on pahinta ja selän takana toimiminen. Ole rehellinen, kunnioita miestäsi edes sen verran, vaikka et häntä enää rakastakaan.

Minut jätettiin toisen naisen vuoksi, kuukausia ja kuukausia mies väitti, ettei hänellä ole toista, mutta itse sain asian selville. Se rikkoi minut täysin ja vielä vuosia tapahtuneen jälkeen koen asian kipeäksi. Älä tee sitä miehellesi!!

Mikähän siinä on, että ap niin monien muiden palstailijoiden tavoin on heti höyhenet pörhössä, jos ei saa toivomaansa vastakaikua? Ajatuspoliisi muistuttaa: älä kysy mielipidettä, jos et halua kuulla sitä.

Mitä itse asiaan tulee, niin toki kerranhan täällä vain elellään (paitsi hindut, heh) - silti jäitä hattuun ja rehellisyyttä peliin, niin suhteessa muihin kuin itseenkin.

Ota vaikka eka selvää, miksi hän erosi siitä yh:sta jonka kanssa oli ollut ja lapsia hoitanut..
suhteesta toiseen juokseminen EI VOI tehdä lapsille hyvää,

jos vaihtoehtona on ehjässä kodissa lapsuus - vanhempien pitäis tulla toimeen keskenään sen verran että kun kerran ovat kakarat vääntäneet, huolehtivat heistä yhdessä ja
välittämättä omista kaipuistaan.

Yhteistyössä