S
sekaisin
Vieras
Elän pitkässä avioliitossa, lapsia on murrosiässä ja sen kynnyksellä ja nyt olen rakastunut toiseen mieheen. Olen aivan sekaisin tunteineni, enkä tiedä mitä tehdä. Parisuhde on jo pitkään ollut "arkea ja lastenhoitoa" eli kunnollista parisuhdetta, rakkaussuhdetta ei ole ollut. Enemmän kysymys on tottumuksesta, kiintymyksestä, pohjarakkaudesta, joka tulee siitä, että on kasvettu yhdessä aikuiseksi ja vietetty koko aikuiselämä yhdessä.
Nyt olen tavannut miehen, jonka arvomaailma ja tapa suhtautua elämään on lähellä omaani, joka keskustelee ja täyttää tottakai monia niitä tarpeita, jotka on vuosia ollut täyttymättä.
En osaa ajatella eroavani enkä osaa ajatella, että en enää tapaisi tätä miestä.
Onko teillä vastaavia kokemuksia? Miten olette rakaisseet tilanteen? Tiedän, mikä on oikein ja mikä väärin ja tajuan täydellisen selvästi miten väärin toimin miestäni kohtaan. Olen itse tullut hänen taholtaan petetyksi ja tiedän sen tuskan. Enkä olisi koskaan voinut kuvitella minulle käyvän näin. Silti näin kävi ja minä vastasin tähän "kutsuun" ja olen siinä yhä syvemmällä ja syvemmällä. Toinen mies on vapaa, sen osalta ei syyllisyyttä tarvitse tuntea.
Kuulisin mielelläni mielipiteitänne ja kokemuksianne!!!!
Nyt olen tavannut miehen, jonka arvomaailma ja tapa suhtautua elämään on lähellä omaani, joka keskustelee ja täyttää tottakai monia niitä tarpeita, jotka on vuosia ollut täyttymättä.
En osaa ajatella eroavani enkä osaa ajatella, että en enää tapaisi tätä miestä.
Onko teillä vastaavia kokemuksia? Miten olette rakaisseet tilanteen? Tiedän, mikä on oikein ja mikä väärin ja tajuan täydellisen selvästi miten väärin toimin miestäni kohtaan. Olen itse tullut hänen taholtaan petetyksi ja tiedän sen tuskan. Enkä olisi koskaan voinut kuvitella minulle käyvän näin. Silti näin kävi ja minä vastasin tähän "kutsuun" ja olen siinä yhä syvemmällä ja syvemmällä. Toinen mies on vapaa, sen osalta ei syyllisyyttä tarvitse tuntea.
Kuulisin mielelläni mielipiteitänne ja kokemuksianne!!!!