Avautumisketju: marinaa maan ja taivaan väliltä ennen plussaa!

Korpeaa. Ketuttaa. Ja kaikista eniten v*tuttaa!

Mies on vauvakuumeillut siitä lähtien kun tavattiin. Nyt kun yritys on aloitettu oikein aikuisten oikeasti, ryyppääminen onkin näköjään tärkeämpää :mad: Railakka ryyppääminen kun ei oikein noita siittiöitä ainakaan innosta, ja sain miehelle ajan siemennesteen tutkimukseen 2.5. Kaveripariskunta on kutsunut grillailemaan ja istumaan iltaa 30.4., ja nyt mies ilmoitti että hän sitten muuten ainakin ryyppää ja kunnolla. Kun mainaisin puoliksi vitsinä, että vauvojahan voi tehdä koska vaan mutta vappu on vain kerran vuodessa, äijä kissahti, ilmoitti ettei hän muuten ainakaan mene sitten yhtään mihinkään jos ei kerran rännätä saa ja suuttui. Sen jälkeen ei ole puhunut sanaakaan, vaikka olen yrittänyt jutella. Ei vastaa edes kysymyksiin, lähtee litomaan samasta huonetilasta ja tuolla se nyt toisessa huoneessa luukuttaa kissanrääkkäysmusiikkia - tekee saman aina suuttuessaan.

Eikö se ihan oikeasti ymmärrä, että jo lasta yrittäessä olisi suositeltavaa elää terveesti että uudella elämällä olisi mahdollisimman hyvä mahdollisuus alkaa? Olen 30, minulla on PCOS ja ylipainoa. Kaksi vuotta ilman ehkäisyä eikä merkkiäkään raskautumisesta, ja nyt kun viimeinkin ollaan lähempänä lapsettomuustutkimuksiin pääsyä, mies laittaa viinanjuonnin etusijalle. WTF? Itse olen päättänyt, etten juo tai kaytä lääkkeitä kunnes plussaan (enkä tietenkään sen jälkeenkään!) ja lopetin jopa tupakanpolton viidentoista vuoden käryttämisen jälkeen. Ja sitten tuo prkeleen paskiainen liehuu tuolla kuin loukattu diiva, koska kehtasin sanoa ettei kannattaisi vetää räkäkännejä juuri ennen siemennestetutkimusta. Jos siittiöt ovat ryyppäämisestä kärsineitä, pitää odottaa taas kolme kuukautta ennen seuraavaa testiä, ja vasta onnistuneen spermatestin jälkeen pääsee jonoon odottamaan tutkimusaikaa!

ARGH! Voi karvalakki! Otan eron :mad:
 
Kuulostaa tosi tyhmältä toi miehes touhu, en yhtään ihmettele että oot raivoissas : / Mulle tuli ekana mieleen että onkohan miehes sit kuitenkaan hirveen tosissaan vauvan suhteen ? Meillä ei ukko tosin muutenkaan ryyppää ja rellestä mutta nyt on alkanut enemmän kiinnittää huomiota omiin syömisiinsä ja liikkumaankin enemmän että on kunnossa sitten kun pikkuinen tulostaan ilmoittaa. Jospa mieheesi onkin iskenyt jonkinlainen stressi, ehkä hän pelkää että simpoissa on jotakin vikaa ? Tai jos pitkään kestänyt yrittäminen käy hermoon (ymmärsin että olette nyt pari vuotta jo yrittäneet).
Vaikka ei noikaan syyt mun mielestä oikeuta tommoseen käytökseen, ite olisin varmaan antanut äijän jo kuulla kunniansa ja todennäkösesti kehottanut raahamaan peittonsa koirankoppiin jos viina menee perheen edelle :p
Voimia :hug:
 
Musta tuntuu, että monelle suomalaiselle miehelle se viina on tosi tärkeää. Kai me ollaan vaan jotenkin niin sisäänpäinkääntynyttä kansaa, että viina on ainoa taa pitää hauskaa, kun se poistaa estot?

Mä seurustelin aiemmin (onneksi tajusin erota) monta vuotta miehen kanssa, jolle viina oli tärkeintä viikonlopussa. Joskus mä sain raivarit ja huusin, että eikö voitaisi joskus viettää selvää viikonloppua ja että täytyykö aina kun lähtee mökille tai johonkin, olla ihan kaatokännissä. Varsinkin kun kyse ei ollut parista oluesta vaan pullosta tai kahdesta väkeviä niin, että minä huolehdin aina sammuneen kotiin, riisuin vaatteet ja peittelin sänkyyn... Joskus kun tulin töistä kotiin illalla, se oli kadonnut ryyppäämään toiseen kaupunginosaan ilmoittamalla mulle mitään. Kerran me oltiin otettu perjantaina molemmat ja kun mä olin lauantai-aamuna vielä nukkumassa, mies oli kadonnut mun vierestä jatkamaan ryyppäämistä viereiseen taloon. Joskus jos mentiin kavereiden luokse selvinpäin viikonloppuna katselemaan heidän maatilaa, niin mun ex oli kuljettanut sinne piilopullon mukanaan ja mä vaan aina äkkäsin jossain välissä että sehän on kännissä! Mä podin jo silloin vauvakuumetta, mutta tajusin että perhe ei koskaan tule menemään hänen kohdallaan viinan edelle. Monet muutkin syyt sai mut sitten lähtemään siitä suhteesta, mutta tuo alkoholin pakkomielteinen käyttö ja ainainen tappelu siitä oli kyllä yksi suuri tekijä. Toivottavasti teillä ei oo Mayinka yhtä pahaa tilannetta kuitenkaan jatkuvasti? Saisitteko te siirrettyä sitä aikaa mitenkään vaikka viikolla?
 
Mijau, kyllä ainakin kuvittelin ukon olleen tosissaan lapsen kanssa. Se hyppi tasajalkaa kun sanoin soittaneeni ajan terveyskeskukseen Terolut-reseptiä varten. Siimahäntien kunnosta on kyllä jotain sanonut, että vähän arveluttaa jos niissä onkin jotain ja ymmärrän kyllä - nyt kun mitään ei ole vielä selvitetty, epätietoisuus voi saada joskus kärpäsenkin muuttumaan härkäseksi. Kiitos tuesta, välillä näiden juttujen kanssa meinaa tulla itsekin hulluksi. En ole koskaan kertonut kenellekään tästä, joten on vähän nuo juttukaverit vähissä...

ralliruutu, ei tuo mieheke yleensä noin perso viinalle ole ollut. Senkin takia tuo tuli ihan puskista :eek: Tai korjaus: yksi tietty festari on tärkeämpää kuin lähes mikään muu. Sinne mies menee vaikka mikä olisi ja on sen kolme päivää onnellisesti kännissä. Jos siihen mennessä ei ole tärpännyt, toivon pyhästi etten ovuloi juuri silloin ettei tarvitse mennä festarialueen pöheikköön töistä päin lasta yrittämään :LOL: Onneksi lähdit tuollaisesta suhteesta, kertomasi kuulostaa aika törkeälle ja olisi varmasti mennyt vain huonompaan suuntaan.

Kaksi tuntia mykkäkoulua, mutta ihme ja kumma mies taisi mennä vähän itseensä! Kun lopulta äsken puhuttiin, alkuun tahtoi tulla muutama terävämpi sana mutta sitten mies pyysi anteeksi ja sanoi olleensa väärässä =) Muutenkin, eihän siellä grillailuissa kukaan muukaan juuri ota, paikalle on tulossa ilmeisesti viisi miestä joista yksi ehkä juo reilummin (yli 6packin) ja neljä naista joista yksi juo. Yksi on raskaana, yksi imettää ja minä yritän raskautua :LOL: Kaipa se nyt sitten juo hillitysti, ainakin sanoi ettei labra-aikaa tarvitse siirtää. Toivotaan nyt että tämä oli tällä yhdellä yhteenotolla selvä eikä tarvitsisi enää jatkossa arpoa onko vauva kupittamista tärkeämpi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä