avaudun teille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Olen tosi alakuloinen, ollut jo jonkin aikaa. Miten saan itseni kuntoon? Mikään ei kiinnosta, väsyttää, on paha mieli yms. En jaksa huolehtia itsestäni, en kodistani, ruoanlaitto ei kiinnosta, lapsetkin vaan metelöivät ja koen heidän riesaksi, kun haluisin vaan käpertyä peiton alle ja olla vaan.
Olen kokenut kaksi kertaa masennuksen, tämä ei nyt vielä ainakaan ole aivan sitä. En halua lääkitystä, enkä halua myöskään terapiaan/lääkäriin tämän takia. Uskon, että aika tähän auttaa...mutta oisko teillä jotain vinkkejä? lapsia en saa mihinkään hoitoon, joten sitä ei kannata ehdottaa

Pitäisi varmaan yrittää muistella sitä mikä sinua yleensä ilahduttaa ja tuo hyvää mieltä ja hakeutua kohti tämänkaltaisia onnellistuttavia ja ilahduttavia tilanteita.

Mulla auttoi se kamala "niskasta kiinni ja ryhtiliike" -systeemi. Eli päätin, että käyn joka päivä suihkussa, laitan hiukan meikkiä, puhtaat vaattee jne. Menen lasten kanssa ulos, siivoilen joka päivä hiukan. Aluksi se oli sellasta robottielämää, mutta muuttui pikkuhiljaa kivaksi aktiiviseksi arjeksi. (Itse olin myös ylipainoinen, ja laihdutus toi tosi paljon uutta virtaa.)

Yhteistyössä