Availetko kaupassa pesuaine/huuhteluaine pakkauksia?

  • Viestiketjun aloittaja eikö niin saa tehdä?
  • Ensimmäinen viesti
"empatia"
Järkyttävän yleistä tuo availu näköjään. Tästä lähtien teen kyllä ostopäätökseni pakkauksen perusteella. Jos tuote on kunnolla pakattu ja/tai sinetöity, voin sen ostaa. En halua toisten nuuhkimaa tuotetta, jossa nenä on reunoja hiponut ja tippoja pulloon tippunut, ilma mennyt pakkaukseen ja kuivuminen alkanut. Eikö teillä liiku päässä mitään muuta kuin 'MINÄ MINÄ MINÄ ja minun allergiani, nuhani ja päänsärkyni* . Nekö teidät oikeuttaa pilaamaan kaupan tuotteet muiltakin. En kyllä tunne yhtään empatiaa teitä kohtaan.
 
Kyllä
mä avaan silloin kun haluan tietää miten voimakas tuoksu tuotteessa on.Pakkauksia, mitkä menevät avatessa rikki, en tietenkään avaa.Ja ajatelkaa työskentelen kaupassa ma -pe 6h/päivä.
 
"vieras"
[QUOTE="empatia";28908780]Järkyttävän yleistä tuo availu näköjään. Tästä lähtien teen kyllä ostopäätökseni pakkauksen perusteella. Jos tuote on kunnolla pakattu ja/tai sinetöity, voin sen ostaa. En halua toisten nuuhkimaa tuotetta, jossa nenä on reunoja hiponut ja tippoja pulloon tippunut, ilma mennyt pakkaukseen ja kuivuminen alkanut. Eikö teillä liiku päässä mitään muuta kuin 'MINÄ MINÄ MINÄ ja minun allergiani, nuhani ja päänsärkyni* . Nekö teidät oikeuttaa pilaamaan kaupan tuotteet muiltakin. En kyllä tunne yhtään empatiaa teitä kohtaan.[/QUOTE]

Voi voi. Nuuhkin kyllä jatkossakin :)
 
"moi"
[QUOTE="empatia";28908780]Järkyttävän yleistä tuo availu näköjään. Tästä lähtien teen kyllä ostopäätökseni pakkauksen perusteella. Jos tuote on kunnolla pakattu ja/tai sinetöity, voin sen ostaa. En halua toisten nuuhkimaa tuotetta, jossa nenä on reunoja hiponut ja tippoja pulloon tippunut, ilma mennyt pakkaukseen ja kuivuminen alkanut. Eikö teillä liiku päässä mitään muuta kuin 'MINÄ MINÄ MINÄ ja minun allergiani, nuhani ja päänsärkyni* . Nekö teidät oikeuttaa pilaamaan kaupan tuotteet muiltakin. En kyllä tunne yhtään empatiaa teitä kohtaan.[/QUOTE]


Oletko koskaan sairastunut huuhteluaineeseen tippuneesta räkätipasta?.
Oletko koskaan tiettävästi ostanut avattua pakkausta ja kärsinyt siitä?. (puhutaan nyt näistä huuhtelu/shamppoo purkeista, jotka voi avata rikkomatta mitään).

Oletko ajatellut, että entäpä jos siellä tehtaalla missä tuotteet tehdään, onkin ollut joku räkänokka joka on vaikka voinut koskea pulloon.. herranenaika..aattele!.

Oletko koskaan ajatellut ostaessasi tomaatteja/perunoita/muita vihanneksia, kuinka monta kakkakäpälää niitä on puristellut ja kokeillut.
Oletko koskaan ajatellut kaupassa ostoskärryyn koskiessasi, että joku spurku on juuri hetki sitten voinut raapia pyllyänsä ja pyyhkiä tuotoksen juuri siihen mistä sillä hetkellä pidät kiinni?.
Oletko koskaan ajatellut, että ilma jota hengität voi sisältää sellaisen räkätippaan verrattavan basillimäärän?.

Suhteellisuudentajua. Suotta tehdä omasta elämästään hankalaa, jos ehkä joku joskus on voinut koskea NENÄLLÄÄN huuhteluainepurkin korkkiin, niin ja vielä tähdännyt ja tiputtanut sinne RÄKÄTIPAN!.
On se tämä maailma paha paikka elää :(
 
"vieras"
Huhhuijjaa, olipas tämä virkistävän hupaisa ketju taas, melkein vetää vertoja kaupassa_syömis_ketjuille ja lapsi_ostoskärryissä_ketjuille. :D :D :D Aivan järkyttävän hellyttävää tuohtumusta ja paheksuntaa siellä rehellisyyden ja kunniallisuuden perikuvat taas valavat vajavaisten kanssaeläjien niskaan. :D

Ikinä tullut mieleen pelätä, että jossain huuhteluainepullossa olisi jonkun räkää (eikä kaatais mun maailmaani vaikka oliskin), ja yhtään pilalle kuivunutta huuhteluainepulloa en ole vielä onnistunut ostamaan, vaikken kaivakaan ostoksiani hyllyn perältä.

Ihmiset saavat näköjään elämää suurempia ongelmia ja järisyttävää draamaa tylsään elämäänsä ihan vaikka mistä. Jatkakaa! :D

(PS: Ei ole tullut mieleen haistella huuhtelu- tai pesuaineita, mutta jospa mä nyt aloitan...)
 
Mun piti olla palstalaisten mukaan se pöpökammoinen, mutta näköjään monilla menee paljon pahemmin yli. Sen ymmärrän että inhottaa jos joku on availlut ja koskenut meikkeihin, deodorantteihin, voiteisiin yms. mutta en ois ikinä uskonut että jotain inhottaa noin paljon jos joku on haistanut vaikka pyykinpesuainetta tai suihkugeeliä, vain avaamalla korkin ja nuuhkaisemalla kauempaa. Ne säilyy avattuna ainakin 12kk eikä ne kaupan hyllyllä notku montaa kuukautta ja kuluu käytössä äkkiä, joten ei ehdi pilaantuakaan mitenkään. Mutta omasta puolestani lupaan olla haistamatta koskaan enää niitä suihkugeelejä, vaikka aika harvoin oon haistanut muutenkin, ehkä kerran vuodessa kun oon bongannut jotain uutta ja mielenkiintoista.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28908837:
Mun piti olla palstalaisten mukaan se pöpökammoinen, mutta näköjään monilla menee paljon pahemmin yli. Sen ymmärrän että inhottaa jos joku on availlut ja koskenut meikkeihin, deodorantteihin, voiteisiin yms. mutta en ois ikinä uskonut että jotain inhottaa noin paljon jos joku on haistanut vaikka pyykinpesuainetta tai suihkugeeliä, vain avaamalla korkin ja nuuhkaisemalla kauempaa. Ne säilyy avattuna ainakin 12kk eikä ne kaupan hyllyllä notku montaa kuukautta ja kuluu käytössä äkkiä, joten ei ehdi pilaantuakaan mitenkään. Mutta omasta puolestani lupaan olla haistamatta koskaan enää niitä suihkugeelejä, vaikka aika harvoin oon haistanut muutenkin, ehkä kerran vuodessa kun oon bongannut jotain uutta ja mielenkiintoista.
Minä puolestani lupaan haistella jatkossakin kaikkea mahdollista :p
 
-
Inhottaako teitä haistelun kieltäviä sitten asioida kosmetiikkaliikkeissä joissa myydään tuoksuun perustuvia tuotteita, esim. the body shop tai lush ? Em. liikkeissähän tuotteita myydään mm. tuoksulla ja oikein rohkaistaan tuoksuttelemaan.
 
en todellakaan availe, suurinosa pesuaineista haisee ihan reippaasti purkin läpikin, joten avaamista ei edes tarvitse.

yleensä mun pyykinpesuaineostokset menee niin et vedän syvään henkeä ja ryntään kohti sitä omaa hajusteetonta purkkia/pussia kohden ja pysähtymättä menen mahdollisimman kauaksi pesuainehyllystä hengittämättä :D
 
Inhottaako teitä haistelun kieltäviä sitten asioida kosmetiikkaliikkeissä joissa myydään tuoksuun perustuvia tuotteita, esim. the body shop tai lush ? Em. liikkeissähän tuotteita myydään mm. tuoksulla ja oikein rohkaistaan tuoksuttelemaan.
Ei ollenkaan, siellä haistelu on sallittua ja oikein mukavaa. Mut ei mulla kantti kestä aukoa paketteja ilman että oon ostamassa.
 
kyllä mä huuhteluaineita haistan ennenku ostan. en mä nyt kuitenkaan mitään pahvisia omoja rupee auki repimään :D enkä kyllä muitakaan paitsi just tuo huuhteluaine. eihän ne edes ole mitenkään sinetöity kiinni ni miksei voisi avata
 
hyiii
Haistelen minäkin kyllä kaikkea minkä tuoksulla on merkitystä,mutta kuitenkin ällöttää..En kylläkään availe mitään ripsivärejä tms ja ruokapurkkeja en varsinkaan.Irtokarekeistahan oli joskus jossain juttuakin kun saattaa joku maistaa ja laittaa takaisin sinne muiden karkkien joukkoon =/ Hyi yöks, jos oikein alkaa ajattelemaan niin ei pysty koskemaan eikä ostamaan mitään irtotavaraa..Ei passais aukoa tälläisiä ketjuja =)
 
pi.
Ei hyvää päivää..!! Ite kaupassa ko. osastolla töissä ja en tiedä kyllä yhtäkään työkaveria joka ei tuotteita haistelis, repikää siitä..! xD Ja mä ku luulin ite olevani pöpökammonn.. ;-O
 
nohyihitto
Ja viimeiseen huuhteluveteen pitäisi sitten se teidän jäljiltänne kasvanut bakteerifarmi hulauttaa :O
Onneksi ei nykyisin tule juuri edes käytettyä huuhteluainetta, siksikin että se kuivuu niin nopeasti sinne kaappiin ettei tule pullosta ulos, kun ei ole tapana joka kerta sitä litraa turruuttaa.
Tai sitten olen saanut niitä teidän kuivattamia pulloja.
 
"hippo"
Tämän ketjun ansiosta rupesin puntaroimaan haistelun järkevyyttä ja ta-daa, enpä ole purnukoiden sisältöjen haistelua ennen (tai ilman) ostopäätöstä harrastanut enää kolmeen kuukauteen!

Ei siksi, että pelkäisin nenukistani mahdollisesti ponnahtavan räkätippasen muuttavan tuotteen rikkihapoksi ja kananpissaksi vaan siksi että kanssakauppailijat eivät menettäisi yöuniaan kyseisestä näystä.
 

Yhteistyössä