AVAAN SATEEVARJON!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄITI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yrtin jaksottaa,mutta ei näköjään ottanut sitä. Kyyneleet tuli silmiin kun kirjoitin tuota.

Kiitos kaikille! Nyt meen ton korvatulehduspotilaan viereen nunnumaan! Iltalukemiseksi ajattelin ottaa tuon raskauajan päiväkirjan. Olen niin onnellinen tuosta lapseta ja siitä,että kymminien yritysten jälkeen,pääsin pois huumekierteestä.

Kiitos kirjoituksestasi ja paljon voimia perhe-elämään lapsesi kanssa!! Hienoa, että oot jaksanut tän kaiken läpi, vaikka voimia on varmasti koeteltu olan takaa.

paaaljon onnea ja voimia jatkoon. Muista pitäytyä tue piirissää jatkossakin. Itse olen ollut rqaittiina 7v, mulla 1v lapsi ja toinen tulossa ja olen retkahtamisen partaallaala. Nutta älä sä koskaan jätä itteäs tuen ulkopuolelle. Olen ylpeä sinusta!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Yrtin jaksottaa,mutta ei näköjään ottanut sitä. Kyyneleet tuli silmiin kun kirjoitin tuota.

Kiitos kaikille! Nyt meen ton korvatulehduspotilaan viereen nunnumaan! Iltalukemiseksi ajattelin ottaa tuon raskauajan päiväkirjan. Olen niin onnellinen tuosta lapseta ja siitä,että kymminien yritysten jälkeen,pääsin pois huumekierteestä.

Kiitos, että jaksoit ja uskalsit kirjoittaa tarinasi. Hyviä hetkiä sinulle elämässäsi!

Noin pohjalla jos on käynyt, niin nostan hattua ihmiselle, joka sieltä tiensä ylös raivaa. Ja se tekee siitä erityisen hienoa, että teit kaiken antaaksesi lapselle paremman elämän. Onnea vaan elämässä eteenpäin :flower:

Miksi jätitte ehkäisyn pois vaikka olitte vielä narkkareita?

Ihan hullua, ja nyt pieni lapsi saa kärsiä sairastelusta ym. Ensin kuiville-sitten lapsenteko. En näe tälle lapselle hyvää tulevaisuutta, varmasti tulee paljon vielä kärsimään vaikka kuivilla olet. Oletko miettinyt esim. tulevia oppimisvaikeuksia?

Viesti: jos et pysty ap:n tekstia lukemaan: 1.Tarkistuta ettei sinulta löydy lukihairiöta 2. Jos ei puuttuva ominaisuus empatia

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä luin enkä kyllä huomannut tekstissä mitään hankaluutta lukemisen suhteen...

hienoa että olet päässyt kuiville :flower:

Kiitos rohkeasta kirjoituksestasi!!! Varmasti auttaa jotakuta muutakin. Olet ollut urhea kaikista vaikeuksista huolimatta, se on todella hienoa! Toivon voimia tuleviinkin päiviin ja heikkoina hetkinä turvaudu apuun mitä on tarjolla. Pärjäät varmasti ja olet hyvä äiti lapsellesi :) Mennyt on mennyttä ja katse vain sinne tulevaisuuteen :hug:

Mahtava suoritus toi sun taisto ja toivon mukaan jatko on samanlainen! Ja iso kiitos kun kirjoitit. Onnea sulle ja tytöllesi, pidä pintasi vaan tiukasti, niin kaikki oleellinen onnistuu :)

Ihan helppolukuinen oli toi stoori mullekin,

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Miksi jätitte ehkäisyn pois vaikka olitte vielä narkkareita?

Ihan hullua, ja nyt pieni lapsi saa kärsiä sairastelusta ym. Ensin kuiville-sitten lapsenteko. En näe tälle lapselle hyvää tulevaisuutta, varmasti tulee paljon vielä kärsimään vaikka kuivilla olet. Oletko miettinyt esim. tulevia oppimisvaikeuksia?

Kuule,narkkarikin voi haluta perheen ja narkkarikin voi haöuta kuiville. Olen kysynyt useammalta lääkäriltä onko tytön sairastelut mitenkään riipuvaisia mun entiseen elämään. Ei ole. Mutta,sillä että,itse sairastan synnynnäistä vastustuskyvyn puutosta. puuttuu vastustuskyvyn alaluokkia. Sillä saattaa olla tekemistä. Asiaa tutkitaan juuri. Huomenna menossa verikoisiin tytön kanssa.

Kiitos kaikille kannustuksesta. Kerrottakoon nyt vielä sekin,että meistä o0li juttu marraskuun 08 vauva-lehdessä sekä kesäkuun 09 vauvalehdessä. On ihanaa että kaikki eivät tuomitse. Mulla YKSI kaveri jolla ei ole mitään päihdetaustaa. Muut ovat saman taustan omaavia,mutta pitkään raittiina olleita. Mutta,kyllä tämä tavallinen elämä tuntui aluksi tylsältä. Nyt ajoittain yksinäiseltä. Olet katkaissut luonnollisesti kaikki suhteet entisen elämän ihmisiin.

Joku kysyi niin tyttö on kuun lopussa 1v8kk pienikokoinen tyttö. 1.5v neuvolassa 77cm. Mutta ei ole mitään syytä miksi. On vaan pikkanen. Toissaviikolla neuvolan psykologi teki ikätasotestit. Tyttö oli ainakin ikätasolla joissain asioissa jopa ikätasoaan edellä. Puheen kehtitys on ohi ikätason,samoin silmän ja käden yhteistyö. Tyttö on montersoni päiväkodissa,eli tämä johtunee siitä.

Onhan tuossa paljon asioita mitä en kertakaikkiaan sulata, mutta ilmeisesti olet todella päässyt irti siitä elämästä ,joten turha niitä on tähän eritellä enää. Hienoa että asiat ovat nyt paremmin ja onnea tulevaan! Vain siihen voi vaikuttaa enää!;)

Yhteistyössä