V
vierailija
Vieras
Niin on.Av-vauva koko päivän rikki. Eivät saa palstaa kuntoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin on.Av-vauva koko päivän rikki. Eivät saa palstaa kuntoon.
En tiedä? Jos on käynyt niin, että jotkut (1000-100000) ihmistä olisivat kirjoittaneet johonkin ketjuun, ja ketju olisi poistettu ja sen jälkeen eivät saaneet palstaa toimimaan. Jotenkin näin varmaan kävi. Mutta en pääse edes lukemaan keskusteluja, niin vähän turvaton olo.kyllä mulla toimii, miksi ei muilla??
Esimerkiksi ”Lähetä viesti kaipaamallesi henkilölle - OFFICIAL”- ketju oli aika iso. Tai no siis ei iso vaan siellä oli todella paljon kommentteja.En tiedä? Jos on käynyt niin, että jotkut (1000-100000) ihmistä olisivat kirjoittaneet johonkin ketjuun, ja ketju olisi poistettu ja sen jälkeen eivät saaneet palstaa toimimaan. Jotenkin näin varmaan kävi. Mutta en pääse edes lukemaan keskusteluja, niin vähän turvaton olo.
SamaistunMitäköhän tapahtuu? Olin palstalla varmaan 5 minuuttia ja sitten… ”jotain menee rikki”. Samaistutteko?
Auts apuaJos ne tekee sinne yhtä loistavat päivitykset kuin tännekkin tehtiin
Niin minullakin.kyllä mulla on vauvapalsta toiminut tänään koko päivän ihan normaalisti.