J
janicaz
Vieras
Olen siis "onnistunut" saamaan itseni tähän 80kg kohdille mutta haluaisin muutosta elämääni! Siispä tässä joitakin kysymyksiä uuteen tulevaan arkeeni.
1. Kun on tylsää niin mitä voin tehdä?
2. Miten saisin nopeimmin läskit pois jaloista ja mahasta?
3. Miten voin liikkua koulussa?
(Liikunta sali lähellä luokkaa ja ei välitunti pakko!)
4. Miten voin liikkua aina ja kaikkialla?
Kiitos kaikille vastanneille koska tällä hetkellä mua haukutaan jo koulussakin läskiksi. Terveyden hoitajalta, vanhemmilta, en tällä hetkellä keneltäkään saa apua. En viitsi kertoo syytä yksityisten asioiden takia. Kuulin tuossa illalla äitini puhuvan isäpuolelleni kiivaasti että häpee mua koska itse on ihanne painossa ja oma tytär on sitten kauhee elefantti.
Joten olkaa kilttejä ja laittakaa vain vastaukset noihin kysymyksiin, kiitos. Ps. Tästä se uusi, aktiivinen ja terve elämä lähtee!
Toivottakaa onnee!
1. Kun on tylsää niin mitä voin tehdä?
2. Miten saisin nopeimmin läskit pois jaloista ja mahasta?
3. Miten voin liikkua koulussa?
(Liikunta sali lähellä luokkaa ja ei välitunti pakko!)
4. Miten voin liikkua aina ja kaikkialla?
Kiitos kaikille vastanneille koska tällä hetkellä mua haukutaan jo koulussakin läskiksi. Terveyden hoitajalta, vanhemmilta, en tällä hetkellä keneltäkään saa apua. En viitsi kertoo syytä yksityisten asioiden takia. Kuulin tuossa illalla äitini puhuvan isäpuolelleni kiivaasti että häpee mua koska itse on ihanne painossa ja oma tytär on sitten kauhee elefantti.
Joten olkaa kilttejä ja laittakaa vain vastaukset noihin kysymyksiin, kiitos. Ps. Tästä se uusi, aktiivinen ja terve elämä lähtee!