Auttakaas mua nyt, mittaamisesta & mitoista (vaatekoot)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mittaankohan mä ihan oikein... Lantion tosta perseen paksuimmasta kohdasta (anteeksi kielenkäyttöni), sain 94cm, Vyötärön mittasin tosta... no navan alapuolelta, tosta päällä olevien housujen vyötärön kohdalta, sain 82cm. Olenko mä jotenkin epäsuhtainen ihminen vai mitä?? Kun noita farkkuja katselin... Noita Crazy Ageja.
Mulla on normaalisti farkuissa koko 36, että mittaanko mä päin prinkkalaa, väärästä paikasta??

Mä olen surkea näissä vaatekokohommissa! Ja menetän hermonikin... :ashamed:

En osaa auttaa kovin hyvin mutta siskoni (on siis pukuompelija) sanoi aina että kannattaa mitata juuri tosta paksuimmasta kohdasta lantiota ja vyötärö kapeimmasta eli just niinku oot mitannu.Ja mä luulisin että paitojen vyötärönympäryksen saat kun katot kuinka pitkä paita on olkapäältä alaspäin ja sitten vaan mittaat oman vyötärönympäryksen.

Mulla itellä on aina sama ongelma vaatteitten kokojen kanssa eli toiset on pienempiä kun taas toisesta merkistä pitää ostaa paljon suurempaa :/

Mitä voi farkut on mitä olet kattellut?Saiskos vaikka linkkiä että näkis oikein kuvankin.

Olikohan trendiksin sivuilla vai missä neuvo noista crazy ageista, että otat omat mittasi siltä kohdin, kuin mille ne housut asettuvat. Eli tarvitset ne housujen haara-vyötärö -mitat edestä ja takaa ja siltä kohtaa se oma "vyötärön"ympäryksesi. Sitä sitten vertaat siihen, mitä ne kertoo housuissa "vyötärön"mitan olevan =)

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Olikohan trendiksin sivuilla vai missä neuvo noista crazy ageista, että otat omat mittasi siltä kohdin, kuin mille ne housut asettuvat. Eli tarvitset ne housujen haara-vyötärö -mitat edestä ja takaa ja siltä kohtaa se "vyötärön"ympärys. Sitä sitten vertaat siihen, mitä ne kertoo housuissa "vyötärön"mitan olevan =)

JES! KIITOS! Nyt mä tajusin... Eli on mulla vähän väärä kohta, kaiketi... Katoin vaan edestä ton haara-vyötärön... Jos mä saisin nyt vähän tarkemmin... Koitetaan :whistle:

Yhteistyössä