mitä teen
kysyn teiltä olen 16.v muija ja sain just tietää et olen raskaana poikakamu tietää ja haluaa vauvan niin kuin minä myös mutta miten asian kerron vanhemmilleni auttakaa joku please!!!!!!
:hug: Sinulla on hieno asenne, ja tosi hienoa jos miehesikin on mukana jutussa! :heart: Silloin ei ole mitään hätää. Todella vastuullista.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
kyllä te hyvin pärjäätte!ja ehkä sun vanhemmat vielä vaihtaa asennetta ja hyvittää törkeän käytöksen?!miten lapsen isän vanhemmat suhtaituivat?Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 16:49 vieras kirjoitti:\:hug: Sinulla on hieno asenne, ja tosi hienoa jos miehesikin on mukana jutussa! :heart: Silloin ei ole mitään hätää. Todella vastuullista.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
Vanhempiesi käytös on törkeää! Koita jaksaa, kyllä se siitä! Onnellista odotusta! Missä nyt oleskelet?
Todella vastuullista? Todella vastuullista on lastenteko silloin, kun on opiskellut itselleen ammatin ja pystyy työllään elättämään lapsensa, ettei tarvitse käydä muiden kukkarolla.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 16:49 vieras kirjoitti:\:hug: Sinulla on hieno asenne, ja tosi hienoa jos miehesikin on mukana jutussa! :heart: Silloin ei ole mitään hätää. Todella vastuullista.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
Vanhempiesi käytös on törkeää! Koita jaksaa, kyllä se siitä! Onnellista odotusta! Missä nyt oleskelet?
Ellei olisikaan opiskellut itselleen ammattia ja tienannut hirveitä summia rahaa, voi elättää lasta hyvin, Heitähän oli sitä paitsi kaksi, voihan toinen käydä töissä! Mielestäni kaikkein tärkeintä on se, että lasta rakastaa ja on "järkevä" ja vastuullinen muuten, rahaa saa kyllä tienattua muutenkin!Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 22:19 Ai jaa kirjoitti:\Todella vastuullista? Todella vastuullista on lastenteko silloin, kun on opiskellut itselleen ammatin ja pystyy työllään elättämään lapsensa, ettei tarvitse käydä muiden kukkarolla.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 16:49 vieras kirjoitti:\:hug: Sinulla on hieno asenne, ja tosi hienoa jos miehesikin on mukana jutussa! :heart: Silloin ei ole mitään hätää. Todella vastuullista.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
no ei millää pahalla mut tuskin sä ihan 12 vuotiaana oisit lasta tehny,mieti ny vähä!Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
Toi oli varmaan vain tollainen heitto.Sama ku ois laittanut minkä tahansa iän.Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 17:38 sari kirjoitti:\no ei millää pahalla mut tuskin sä ihan 12 vuotiaana oisit lasta tehny,mieti ny vähä!Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:43 mitä teen kirjoitti:kerroin porukoille ei tykänny hyvää ARVASIN!!!!!!!nyt ne on häätämäs mua pois kotoa joten kävin sossussa ja saan oman kämpän.isä oli ihan raivona se kehua mua #&%?$!* ja jakorasiaksi et kiva!!!!!!!v...u mä en aborttia tee joittebkin ahdas mielisten vanhempien takia.pitäköön mielipiteensä me halutaan tämä vauva ja sillä selvä vaikka olisin 12.v niin silti.toivottavasti me saadaan pian asunto.kiitos kaikille jotka vastasitte tähän.
en väitä ettetkö ois halunnu sitä mut on kaks eri asiaa haluta jotain ja toteuttaa se!!
anteeks vaan, mutta kuvitteletko sä että nuorena lapsen saaneet ovat koko ikänsä tekemättä töitä? kyllä kerkeää vielä ammatin hankkimaan ja veroilla maksamaan takasin saamansa "almut".Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 22:19 Ai jaa kirjoitti:Todella vastuullista on lastenteko silloin, kun on opiskellut itselleen ammatin ja pystyy työllään elättämään lapsensa, ettei tarvitse käydä muiden kukkarolla.
Hui. Nyt tuli kiire.Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 06:54 vieras kirjoitti:Mielestäni 1. lapsi tulisi tehdä VIIMEISTÄÄN 23 vuotiaana, oli työ tai ei,
älä muuta sano.Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 22:33 Mikkiina kirjoitti:\Hui. Nyt tuli kiire.Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 06:54 vieras kirjoitti:Mielestäni 1. lapsi tulisi tehdä VIIMEISTÄÄN 23 vuotiaana, oli työ tai ei,