J
jumalten pilkkaa?
Vieras
Olen kiinni miehessä joka kohtelee mua huonosti. Osaa kyllä olla pehmeä välillä, mutta loppuviimeksi on 100% egoistinen ja muiden tarpeet mitätöivä, tunteeton ja dominoiva. Olen silti korviani myöten rakastunut hänessä moneen, ja seksi on upeinta mitä oon ikinä kokenu. Mutta oon kaikesta muusta ihan puhki. Energiaa ei ole enää kuin itkemiseen. Olen koko ajan sairas, en jaksa hoitaa asioitani, kaikki energia menee tähän säätämiseen ja vääntöön. Ja ennen olin suht energinen ja voimakas nainen. Nyt tuntuu kuin hän mitätöisi mua pala palalta pois. Huudan väsyneenä puhelimeen. Olen tullut hulluksi.
Voisin kertoa pitkän tarinan, mutta narsistin ja psykopaatin määritelmät uppoavat häneen täysin. Ja mikä mussa on vikana, etten pääse hänestä irti? Olen yrittänyt, mutta sellasina hetkinä vain makaan masentuneena...töissä olen käynyt, mutta opiskella ja harrastaa en jaksa; illat vain makaan ja mietin kuolemaa. Ja heti kun näyttää vihreää valoa, sytyn eloon taas.
Oon väsyttäny kaverini näillä jutuilla niin tulin tänne..
Suurinpiirtein kaikki kaverini ovat sitä mieltä, että jätä se mies, ja raivoavat, kun aina sorrun siihen upeaan seksiin uudestaan. Yksi on niin raivona, että jos vielä näkee miehen mun facebookkamulistallani, katkaisee ystävyytensä minuun. Kai sekin on jokin suojelunhalusta kertova juttu, mutta ei nainen muuten auttaa halua. Ei vain halua kuulla kuulumisiani enää.
Siis ongelmani on, ettei kukaan ystävistäni halua kuulla kuulumisiani enää. Hävettää. Olen ollut niin miljoonat kerrat aallonpohjalla ja sit taas mennään yhteen, että pitävät jo hulluna. Äitikin kirkui, ettei halua kuulla siitä paskiaisesta mitään: Ei ole enää kelle puhua. Ahdistunut tunne rinta-alassa vain kasvaa.
Siinä koukuttavassa seksissä siis toimii ihan kaikki, mitä aikuinen nainen voi toivoa. Mies on juuri tyyppiäni, rakastan hänen tuoksuaan, liikkeitään, meillä on samat seksifantasiat ja hän on dominoiva, itse alistuva (vain sängyssä), sama intohimon aste (halutaan seksiä yhtä usein), jopa sama koko. Siis jopa alapää on kuin valettu, ihan kuin hänet olisi tehty mua varten - fyysisesti... Seksi on mielettömintä mitä olen kokenut koskaan. Ja olen jo keski-iässä...
No. En tiedä vastaako kukaan ja onko tähän vastauksia. Olen vuoden sisällä kahlannut suurinpiirtein kaikki läheisriippuvuudesta ja narsismista kertovat kirjat: ei tulosta. En vain pääse irti. Seksi on jumalaista. Mies tuntuu sopivan mulle fyysisesti, ei henkisesti. Jumalten pilkkaa?
Voisin kertoa pitkän tarinan, mutta narsistin ja psykopaatin määritelmät uppoavat häneen täysin. Ja mikä mussa on vikana, etten pääse hänestä irti? Olen yrittänyt, mutta sellasina hetkinä vain makaan masentuneena...töissä olen käynyt, mutta opiskella ja harrastaa en jaksa; illat vain makaan ja mietin kuolemaa. Ja heti kun näyttää vihreää valoa, sytyn eloon taas.
Oon väsyttäny kaverini näillä jutuilla niin tulin tänne..
Siinä koukuttavassa seksissä siis toimii ihan kaikki, mitä aikuinen nainen voi toivoa. Mies on juuri tyyppiäni, rakastan hänen tuoksuaan, liikkeitään, meillä on samat seksifantasiat ja hän on dominoiva, itse alistuva (vain sängyssä), sama intohimon aste (halutaan seksiä yhtä usein), jopa sama koko. Siis jopa alapää on kuin valettu, ihan kuin hänet olisi tehty mua varten - fyysisesti... Seksi on mielettömintä mitä olen kokenut koskaan. Ja olen jo keski-iässä...
No. En tiedä vastaako kukaan ja onko tähän vastauksia. Olen vuoden sisällä kahlannut suurinpiirtein kaikki läheisriippuvuudesta ja narsismista kertovat kirjat: ei tulosta. En vain pääse irti. Seksi on jumalaista. Mies tuntuu sopivan mulle fyysisesti, ei henkisesti. Jumalten pilkkaa?