Auttakaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä :)

Vieras
jätin elokuun puolessavälissä pillerit pois ja kuukautiset tuli heti... nyt vihloo alamahaa ja kauhea paine välillä alapäässä...pyörryttää tosi usein, niin että meinaa kaatua...
voinko olla raskaana? vai mitä tää on?

Joko ovulaatio tai menkat alkamassa pian tai sitten olet raskaana. Oireet ja ajoitus sopivat periaatteessa noihin kaikkiin, eka luomukierto kun voi olla pituudeltaan ja oireiltaan melkein mitä vain. Odottele pari viikkoa ja jos ei menkkoja kuulu, tee raskaustesti.

Laskeskeles vähän kiertoas ja tee raskaustesti. Eihän se muuten selviä, paitsi jos menkat alkavat.
Pillereitten lopettamisen jälkeen voi olla vaikka minkälaisia oireita kun hormonit heittelevät ja kuukautiskierto hakee paikkaansa. Yleensä puhutaan, että kierto tasaantuu useimmilla noin puolessa - yhdessä vuodessa.

ennen luomumenkkoja mulla oli kaikki maholliset oireet ja luulin olevani raskaana, mutta menkat sieltä tuli. Kyllä voit olla raskaanakin, mutta menkkaoireet voivat tehdä tepposet näin luomuna heti alkuun.

Minäkin luulin olevani raskaana kun oli eka luomukierto menossa. Menkat 10 päivää myöhässä ja varmaan viikko oli alavatsa tosi outo, paineen tunnetta ja vihlontaa. Rinnat kipeät, heikotti ja etoi. Kuukautiset alkoivat kuitenkin, vaikkakin aika paljon myöhässä.

Toki voit olla raskaanakin, mutta lähes kaikilla joiden olen kuullut lopettaneen pillerit on kierto heitellyt suuntaan tai toiseen ja ollut kaikenlaisia 'oireita'. Teeppä testi niin selviää, onnea matkaan kuitenkin ja toivotaan että plussaat :)

Yhteistyössä