Auttakaa valitsemaan *katso kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CousCous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CousCous

Aktiivinen jäsen
29.04.2006
1 004
0
36
Lauantaina on häät ja minulle ei moni vaatteistani vielä mahdu päälle vaikka synnytyksestä on jo 5kk aikaa niin raskausaikana tulleet kilot on ja pysyy.. auttakaa mua valitsemaan näistä kahdesta vaihtoehdosta, kumpiin pukeudun?? :/

Alla olevan topin kanssa ajattelin laittaa mustat housut ja päälle vielä mustan lyhythihaisen jakkutakin.. onko liian mustat vaatteet häihin?

Toinen vaihtoehto olisi alla oleva mekko.. värinä mielestäni parempi häihin, mutta muuten onko liian "silmiinpistävä" vaatekappale..

muoks. kuvasta ei näköjään saa kunnolla selvää.. tuo musta toppi on satiininen, mutta päällä on musta harso jossa on harmaita palloja.. ja harson päällä on vielä tuo satiininauha + rusetti..

ihana mekko! mut jos aristelet mekkoa niin laita mustat housut, toi musta toppi ja harteille joku kivan värinen huivi! vaikka jokin laukun kans samaa sävyä oleva?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumpikin ovat hyviä vaihtoehtoja..mistä olet tuon mekon ostanut? Aivan ihana!!

http://stores.ebay.co.uk/Cherlone-Dress tuolta niitä charlonen mekkoja löytyy ainakin (saakohan täällä mainostaa.. :wave: )

ja joku kysyi miltä tuo mekko näyttää raskauskilojen kanssa, -ei niitä kiloja niin paljon ole, kyllä tuo hyvältä näyttää ja mahtuu hyvin päälle.. nämä kaksi vaate vaihtoehtoa vain oli ainoat jotka istui päälle kunnolla, muut oli niin makkarankuoria ettei mitään rajaa.. :x

Alempi :)
Ja höpölöpö että kirkossa tarvis olla olkapäät peitettynä, minä meen naimisiin viikonloppuna ja en todellakaan aio laittaa huivia peittämään kaunista hääpukua :wave:

Eli mekkoa kannatetaan.. voinko laittaa sen kanssa mustat korkkarit jos otan mukaan mustan laukun ja hartiahuivinkin.. ne ruskeet kengät mitkä ostin tätä mekkoa ajatellen.. en osaa kävellä niillä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Eli mekkoa kannatetaan.. voinko laittaa sen kanssa mustat korkkarit jos otan mukaan mustan laukun ja hartiahuivinkin.. ne ruskeet kengät mitkä ostin tätä mekkoa ajatellen.. en osaa kävellä niillä.. :ashamed:

Musta varmasti sopii oikein hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alempi :)
Ja höpölöpö että kirkossa tarvis olla olkapäät peitettynä, minä meen naimisiin viikonloppuna ja en todellakaan aio laittaa huivia peittämään kaunista hääpukua :wave:

Ennen ainakin ihan pukeutumisetikettiin kuului että kirkkoon mennään olkapäät peitettynä. Näkeehän ne vieraat sen hääpuvun sit ite juhlassa. Mut jokainen tietysti tyylillään.

Yhteistyössä