Auttakaa uutta vantaalaista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri näin. Arvoa kuluu kortista vain kun painat jotain nappia (sisäinen, seutu yms.). Arvoa kannattaa säästää erityistilanteita varten, esim. kun arvokausi on loppu, etkä tarvitse koko kuukautta tai arvoa voi käyttää vaikkapa vieraasi.

Nyt käytät vain sitä 30 pv lippua eli busseissa vilautat sen lukijalle, mutta et paina mitään.
Koska ap asuu Vantaalla ja käyttää kautta, hänellä on mitä luultavimmin henkilökohtainen kortti. Eli vieras ei sitä saa käyttää, tai tulee sakko.

Asiaa sivuten, ne uudet lukijat ovat huonoja. Huomatavasti hitaampia käyttää, kun vanhat. Luulisi, että olisivat purkineet mielummin parantamaan kun huonontamaan käytettävyyttä.

Asiaa sivuten, ne uudet lukijat ovat huonoja. Huomatavasti hitaampia käyttää, kun vanhat. Luulisi, että olisivat purkineet mielummin parantamaan kun huonontamaan käytettävyyttä.
Kirjoitin pitkän analyysin ja näiden helvetin paskojen pomppivien mainosten takia pitää nyt kirjoittaa uudestaan niin tiivistän. Mä tykkään siitä uudesta lukijasta enemmän. Lukija reagoi korttiin nopeammin. Lisäks on kiva, että kertalipun voi ostaa yhdellä kädellä. Yleensä on kuitenkin hanskat, kauppakassit tms. toisessa. Vanhassahan piti valita matka samalla kun pitää korttia lukijalla. On myös kiva, ettei tarvii painaa apinan raivolla, vaan kosketus riittää. Muutos huonompaan on, että matkan ostaminen on kolmivaiheista. Se "ok" on täysin turha painike. Lisäksi arvo välähtää kortilla liian nopeasti, ja pitää kuitenkin myöhemmin tarkistuttaa se Ärrällä. Onneksi käytän melkein aina kautta, niin sillä ei ole väliä mulle.

Kirjoitin pitkän analyysin ja näiden helvetin paskojen pomppivien mainosten takia pitää nyt kirjoittaa uudestaan niin tiivistän. Mä tykkään siitä uudesta lukijasta enemmän. Lukija reagoi korttiin nopeammin. Lisäks on kiva, että kertalipun voi ostaa yhdellä kädellä. Yleensä on kuitenkin hanskat, kauppakassit tms. toisessa. Vanhassahan piti valita matka samalla kun pitää korttia lukijalla. On myös kiva, ettei tarvii painaa apinan raivolla, vaan kosketus riittää. Muutos huonompaan on, että matkan ostaminen on kolmivaiheista. Se "ok" on täysin turha painike. Lisäksi arvo välähtää kortilla liian nopeasti, ja pitää kuitenkin myöhemmin tarkistuttaa se Ärrällä. Onneksi käytän melkein aina kautta, niin sillä ei ole väliä mulle.
No joo, painamisen keveys on parantunut, muuten hidastunut.
Ehkä toimii paremmin joo, jos köyttää kautta. Itse matkustan harvoin ja käytän yleensä arvoa, niin huonontunut. Ja todellakin tuo jäljelle jäänyt arvo vilahtaa ehkä nanosekuntin ajan, joten arvailuksi menee.

Uusimmat

Yhteistyössä