Onko se nyt niin kamalaa jos laittaa margariinin tilalle voita? Mä oon nyt tekemässä sitä paholaisen kakkua ja mulla ei oo margariinia. Eihän niissä nyt sillain mitään eroa ole :saint: :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:eikös mun sitten muuten kannata jättää suola pois kun tossa taitaa olla jo itsessään suolaa...??? =)
Luomuniityllä kasvaneen eläimen voi. Suolattomana tietysti. Niin on aina ollut, mutta meillä kaikenlainen johtamiskoulutus vääntää sen sellaiseksi, että se tuottaa voittoa - mitä se sitten onkaan? - osakkeenomistajilleen.VOI VS MARGARIINI
SANOKAA KUMPI
ON PAREMPI![]()
Paljonkin on, jos siinä on vitamiinia, mikä on tehty merinolampaanrasvasta, lanoliinista eli villarasvasta.Voi on eläinperäistä eli lehmänmaidosta tehtyä eli kovaa rasvaa (ja kolesterolia) sisältävä tuote
margariinissa on kasviperäisiä eli pehmeitä rasvoja, ei juurikaan kolesterolia
No sen verran yhteistä, ettei Valio suomalaisille osaa tehdä suolatonta luomuvoita. Vai missä sellaista olis myytävänä? Ranskalaisille menee kaikki luomuvoit mitä löytävät, kun heillä on se voisarviperinneEi niissa isoja eroja ole.
Toisessa sanoo Paasivaara ja toisessa Valio.
Todellakin, kakkutaikina ei tarvitse suolaa ollenkaan!eikös mun sitten muuten kannata jättää suola pois kun tossa taitaa olla jo itsessään suolaa...??? =)
mikä sellainen käyrä on?Näyttää Heikkiläläiset Dunning-Kruger käyrällä kovasti matalalla tasolla olevat mellastavan täällä.
eikö se ole jo historiaa?Voi tulee lehmästä, margariini kissasta.
eikö se ole jo historiaa?