ennen eroa,mietin jopa toisia miehiä, olin jopa hiukan ihastunut, no ero tuli, ja minä ulisen miehen perään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zsädäm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zsädäm

Vieras
siis (ex)avomieheni.

tajusin tässä että tuo "ihastuskin" johtui siitä että en kokenut saavani omalta mieheltä ihailua,arvostusta osakseni. ja sitten tuo toinen mies katsoi silmiin,hymyili yms. sain osakseni sitä mitä olen ollut vailla kauan.

päätin kuitenkin että en ala mihinkään tuon tosien miehen kanssa,mutta eroa kuitenkin ajattelin, no sainkin sen... ja tässä sitä ollaan, menetin sitten elämäni rakkauden. miksi mä kaipasin työsyyden tilalle jännitystä ja kauheaa tunnemyräkkää. mullahan oli oikeasti hyvä olla mieheni kanssa. nyt oon sitte yksin, eikä tässä ole mitään kivaa tai hohdokasta. omaa typeryyttäni! :kieh:

nii-i, tuonpa takia en eroakaan, kun muuta syytä ei oliskaan kuin pieni jännityksen ja ihailun haku.. Ja sitten todellisuus iskis märän rätin päin kasvoja. Hyvä avioliitto on paljon muutakin kuin intohimoa..

Huomasin, että kaikki nyt harhaa on vaan,
en mä vois muita niin rakastaa,
en mä rakkautta löytänyt tielläni en,
kun mä luotasi lähteissäin hylkäsin sen,
sinun luoksesi palaan mut löydä sua en,
hautas löysin ja kukkaset nauraneet ei.

Niin luulin vain, et matkallain mä onnen löytää sain,
vaan tiennyt en, et sydämeen jäi kaipaus sinuun vain.
Niin yksin vaan jään kulkemaan, on kaikki vaikeaa,
nyt tiedän sen, et sydämeen jäi kaipaus sinuun vain.

[QUOTE="vieras";28113866]nii-i, tuonpa takia en eroakaan, kun muuta syytä ei oliskaan kuin pieni jännityksen ja ihailun haku.. Ja sitten todellisuus iskis märän rätin päin kasvoja. Hyvä avioliitto on paljon muutakin kuin intohimoa..[/QUOTE]

jep! näinhä siinä kävi, hyvä että jotkut on minua fiksumpia :)

Huomasin, että kaikki nyt harhaa on vaan,
en mä vois muita niin rakastaa,
en mä rakkautta löytänyt tielläni en,
kun mä luotasi lähteissäin hylkäsin sen,
sinun luoksesi palaan mut löydä sua en,
hautas löysin ja kukkaset nauraneet ei.

Niin luulin vain, et matkallain mä onnen löytää sain,
vaan tiennyt en, et sydämeen jäi kaipaus sinuun vain.
Niin yksin vaan jään kulkemaan, on kaikki vaikeaa,
nyt tiedän sen, et sydämeen jäi kaipaus sinuun vain.

just näin :( ei voi enään mitään, miehen mielestä paluuta entiseen ei ole.

Mun täytyy sanoa, että en mäkään ottaisi ex-kumppania takaisin tuossa tilanteessa (enkä ottanutkaan). Sellasen vinkin annan sulle ap, että älä sä takerru menneeseen, vaan jatka elämääsi eteenpäin. Yleensä exät on exiä jostain syystä ja jos olisikin niin, että olisit tehnyt virheen päättäessäsi suhteen, niin vastuu siitä sun on luonnollisesti itse kannettava. Mun tuo kyseinen ex itkee mulle toisinaan vielä nyt 16 vuotta eron jälkeen (sähköpostitse), että mä olisin ollut se oikea hänelle. Ja siis tuolla miehellä on jo vaimo ja useampia lapsiakin.

Mä taas löysin elämäni miehen vähän eromme jälkeen (oli yksi parhaista ystävistäni ollut jo pidempään) ja kyllä mun täytyy sanoa, että tällä perspektiivillä olen todella tyytyväinen siihen, että tuo exäni aikanaan halusi erota. Kyseinen tapahtuma antoi mulle mahdollisuuden löytää sen mulle todella sopivan ihmisen ja nyt meillä on ihana yhteinen perhe. Eikä tässä suhteessa ole erosta puhuttu (olemme siis olleet yhdessä noin 16 vuotta, josta 13 aviossa).

Toisaalta jos olisit jäänyt suhteeseen, miettisit edelleen, että pitäisikö erota ja haaveilisit muista miehistä. Olisit onneton. Nyt pitää jatkaa elämää ja tunnet itsesi paremmin seuraavassa suhteessa, jolloin onnistumistodennäköisyyskin on suurempi.

Alkuperäinen kirjoittaja zsädäm;28113798:
siis (ex)avomieheni.

tajusin tässä että tuo "ihastuskin" johtui siitä että en kokenut saavani omalta mieheltä ihailua,arvostusta osakseni. ja sitten tuo toinen mies katsoi silmiin,hymyili yms. sain osakseni sitä mitä olen ollut vailla kauan.

päätin kuitenkin että en ala mihinkään tuon tosien miehen kanssa,mutta eroa kuitenkin ajattelin, no sainkin sen... ja tässä sitä ollaan, menetin sitten elämäni rakkauden. miksi mä kaipasin työsyyden tilalle jännitystä ja kauheaa tunnemyräkkää. mullahan oli oikeasti hyvä olla mieheni kanssa. nyt oon sitte yksin, eikä tässä ole mitään kivaa tai hohdokasta. omaa typeryyttäni! :kieh:

:( Olitteko kauan yhdessä?

Yhteistyössä