Auttakaa tyhmää...elikkäs yksi tyhmä kysymys =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän pöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katso talon katolle; onko siellä "harava"? Jos on niin se on antennitalous.
Varmistukseksi voi kysyä vielä isännöitsijältä tai naapureilta. Antennilla näkyy vain kanavat 1, 2 ja 3, näkyykö teillä muita? Jos näkyy teillä on kaapeli ja mahd. antenni on unohtunut katolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Antennilla näkyy vain kanavat 1, 2 ja 3, näkyykö teillä muita? Jos näkyy teillä on kaapeli ja mahd. antenni on unohtunut katolle.

Meillä näkyy ilman digiboksia 1, 2, 3, 4 ja liuta taivaskanavia. Antenniverkkoon kuulutaan 100% varmasti :)

Niin siis meillä on kaapeli sen tiedän ja boksikin on ollut vuoden verran.
Kyselen siksi kun poikani muutti viikko sitten omaan asuntoon ja hän on sitä mieltä että siinäkin on kaapeli mutta mä väitin että antenni =)
Siellä ei ole ilmoitustaulua josta voisi tarkistaa asian ja naapureita hän ei ole nähnyt.

Pojan telkkarista kake hävöksissä niin hän ei tiedä näkyykö siellä subi...hän oli tänään etsimässä boksia mutta kaikki kaapeliverkon boksit loppu! (boksin kakella saa telkan pelittämään) Siitä vaan sille sanoin että se on mielestäni antenni mutta poika saa soittaa huoltomiehelle sitten huomenna.

Mielestäni olen joskus kuullut että osoitteen perusteella saa jostain tietää kumpaan verkkoon kuuluu...se on sitte tainnut olla unta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
jos näkyy subtv ilman digiboxia, niin kaapeli ;)

ei aina, yleensä jos näkyy subi on kaapeli

no sitähän minä sanoin? :O

että jos näkyy subi, niin on kaapeli?

mikäli Subtv näkyy ilman digisovitinta, kuulut yleensä kaapeliverkkoon.

aaa siis .. painoitit tuota "yleensä" sanaa.. hehe . sori :) Joo siis en tiennyt että se ei aina pidä paikkansa... Luulin että AINA näkyy subi, jos on kaapeli.

Päijät-vision sivuilta ainakin löytyy osoitteet mitkä kuuluu kaapeliverkkoon!
Jess...ja äippä oli oikeassa, pojalla on sitten antenniverkko =)

Poika oli käynnyt ostamassa boksin ja huomenna sitten käy vaihtamassa sen =)

Yhteistyössä