Auttakaa pliis miten saan otsarypyt pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
onko joku voide tai seerumi mikä toimii ihan oikeasti?
tai joku hyaluron piikki otsaan? ei botoksia.

mikä toimii oikeasti? pliis. mä en kestä kun olen 40 ja otsa jo ryppyinen. en polta.

Mikään ryppyvoide ei tehoa, ne ovat pelkkiä markkinatalouden hömpötyksiä.

Otetaan sulta rypyt pois syömällä oikein ja buustaamalla sun omaa kollageenia.
Eli alat syömään puhtaasti, ei mitään yliprosessoitua/light tuotteita/sydänmerkittyjä/sammakkomerkittyjä jne. Suosittelen ravintoa kotimaisilta pientiloilta. Tai marketeista luomulihoja, rasvaista pientä kalaa esim. sardineja (brinessä! ei siemenöljyissä) jne.

Sitten dermarollailua, eli hommaat piikkipyörän.🤗
Tästä löydät lisää infoa vaikka You tubesta. Rypyt kyllä lähtevät, älä huoli!👍

Itse en ole ikinä käyttänyt ryppyvoiteita tms. ne itseasiassa vanhentaa ihoa, tästäkin löytyy tutkimuksia jos kiinnostusta riittää. Ainoa rasva mitä käytän on eläinrasva ja ihan syön sitä.

Eläinrasvasaippuoitakin on millä pestä kehoa/kasvoja!👍
Plus - just käytin löylyn päälle käytettyjä kahvinpuruja. Kuorin niillä ihoni kauttaaltaan, kasvotkin. On ihanan pehmeä rypytön iho.🤗

Taitaa olla ainoa keino millä siliävät.
Kyllä dermaroller ja ruokavalio auttavat, eikä tarvita mitään leikkauksia/naruja ihon sisälle/fillereitä. Nämä veltostuttaa ihoa ja tarvitsevat jatkuvaa päivitystä. Iho itsessään ei saa hoitoa vaan sitä muokataan keinotekoisesti….

Äh älkää murehtiko ryppyjä kaikille tulee niitä. Esim kreikassa näin vanhan pariskunnan ja se mamma suihkutteli aurinko rasvaa ukolleen ja ukko vähän murahteli mutkun se nainen laittoi silmät kiinni ni sen silmät loisti ja oli naururyppyi😊

• Rakkaus
Reactions: -roosaruusa-
Nii mun piti sanoa, että jos on kuvaihoinen ja ryppyjä jo on niin vaikea niistä kokonaan eroon on päästä.

Kollageenia, vettä, rasvaa ja ulkoilmaa mut auringolla suojakerroin tai vaikka huivi. Ihan niinko Lispetti jo sanoikin, vaikka mä käyttäisin juoksevia rasvoja eläinrasvan sijaan.

Paasto myös nuorentaa valtavasti. Autofagia syö vanhat solukot, ihminen uusiutuu!❤

Lyhyt versio hätäisille:

Sokeri vanhentaa ihoa ohan älyttömästi!!!

Nii mun piti sanoa, että jos on kuvaihoinen ja ryppyjä jo on niin vaikea niistä kokonaan eroon on päästä.

Kollageenia, vettä, rasvaa ja ulkoilmaa mut auringolla suojakerroin tai vaikka huivi. Ihan niinko Lispetti jo sanoikin, vaikka mä käyttäisin juoksevia rasvoja eläinrasvan sijaan.
Vesi ei auta mihinkään. Juodaan toki silloin kun on jano, mutta liika vesi laimentaa vain turhaa ravintoaineita/elektrolyyttejä etc.

Kuiva iho on oire jostakin, esim. viljat, jotkut kasvit tai sokeri/liiat hiilihydtaatit.

Vesi ei auta mihinkään. Juodaan toki silloin kun on jano, mutta liika vesi laimentaa vain turhaa ravintoaineita.

Kuiva iho on oire jostakin, esim. viljat, jotkut kasvit tai sokeri/liiat hiilihydtaatit.

Äläs nyt. Kyllähän tiedät, että paastotessakin juodaan jotta kuonat poistuvt kehosta.

Nestehukka taas rypistää nekin paikat mitkä ei muuten ois rypyssä.

Kyl se vaan on pare nauttia nestettä, mieluiten veden muodossa, yli litra vuorokaudessa ja joskus rutosti enemmänkin.

Äläs nyt. Kyllähän tiedät, että paastotessakin juodaan jotta kuonat poistuvt kehosta.

Nestehukka taas rypistää nekin paikat mitkä ei muuten ois rypyssä.

Kyl se vaan on pare nauttia nestettä, mieluiten veden muodossa, yli litra vuorokaudessa ja joskus rutosti enemmänkin.
Paremmin on hyötyä esim. lihasnesteistä/rasvasta jne.
Kuten kirjoitin juodaan kun ja ottaa, muuten on turha litkiä vettä.

Kuihdut siksi, että ravintoaineet huuhtoutuvat pois kehosta. Vesi ei voitele myöskään niveliä vaan rasva.

Josta tulikin mieleeni kunnon LUULIHALIEMI (jossa paljon ydinluita). Se on aivan huippu ”ryppyvoide” suun kautta nautittuna.❤

Sauna ja liikunta poistaa myös kuonaa.

Paremmin on hyötyä esim. lihasnesteistä/rasvasta jne.
Kuten kirjoitin juodaan kun ja ottaa, muuten on turha litkiä vettä.

Kuihdut siksi, että ravintoaineet huuhtoutuvat pois kehosta. Vesi ei voitele myöskään niveliä vaan rasva.

Josta tulikin mieleeni kunnon LUULIHALIEMI (jossa paljon ydinluita). Se on aivan huippu ”ryppyvoide” suun kautta nautittuna.❤

Sauna ja liikunta poistaa myös kuonaa.

Juu. Vettä lihaliemen keittämiseenkin tarvitaan. Ja vettä sen neste pääsääntöisesti on.

Mut täällä ton suhteen on paratiisi. Luullista lihaa on nautana, porsaana, lampaana, vuohena, kanana, kalkkunana ja kanina :P

Tässä miehille(kin) jos harmittaa ohuet hiukset/hiusrajan pakeneminen:

(EI YSIMILLISELLE!😂)

Juu. Vettä lihaliemen keittämiseenkin tarvitaan. Ja vettä sen neste pääsääntöisesti on.

Mut täällä ton suhteen on paratiisi. Luullista lihaa on nautana, porsaana, lampaana, vuohena, kanana, kalkkunana ja kanina
Mutta pointti on siinä, että ravinnepitoinen neste on keholle optimaalisempi kuin silkka vesi. Keho hyödyntää ravinnepitoisen nesteen huomattavasti paremmin.

Kyllä teidän kelpaa! Siellä ei taida olla mitään tehotuotettua?

Häh mille vuohi maistuu? Ja mistä sitä saa?

Nyt täytyy sanoa, etten tiedä mistä suomessa voisi saada ku se karhunkantajan naapurikin joutui lopettamaan eläintenpidon.

Mut espanjassa sitä on ihan kaikkien isompien ruokakauppojen hyllyllä lähes aina.

Maku on vähemmän villainen ku lampaalla. Enemmän ehkä samaa tyyliä kuin peura tai kauris. Hyvää joka tapauksessa!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Häh mille vuohi maistuu? Ja mistä sitä saa?
Nyt täytyy sanoa, etten tiedä mistä suomessa voisi saada ku se karhunkantajan naapurikin joutui lopettamaan eläintenpidon.

Mut espanjassa sitä on ihan kaikkien isompien ruokakauppojen hyllyllä lähes aina.

Maku on vähemmän villainen ku lampaalla. Enemmän ehkä samaa tyyliä kuin peura tai kauris. Hyvää joka tapauksessa!

Pikaisella katsannalla:

Ja vuohen maito ja juusto!!!😋🥰

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Aah peuraa oon syönny ja se oli hyvää. Mut täytyy maistaa jos pääsee lähteen. Kauan sitä lihaa joutuu valmistaa ja saako sitä espanialaisista ravintoloista?

Pikaisella katsannalla:

Ja vuohen maito ja juusto!!!
Maitoo en oo maistanu mut siit juustosta en pitänyt

Mutta pointti on siinä, että ravinnepitoinen neste on keholle optimaalisempi kuin silkka vesi. Keho hyödyntää ravinnepitoisen nesteen huomattavasti paremmin.

Kyllä teidän kelpaa! Siellä ei taida olla mitään tehotuotettua?

Vähän luulen, että täällä tehotuotanto ei vielä ole kunnolla vauhdissa mutta siihen pyritäään. Vuohet toki vaeltavat päivät vuorilla mutta hirmu paljon näkee pitkiä matalia peltirakennuksia joissa taatusti on sisällä kaneja, kanoja ja kalkkunoita.

Tää on karua maata ja turisteja varten tarvitaaan lihaa paljon. Toki yrittävät täällä sitä tuottaa itsekin ku mantereelta tuotu maksaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä