Masennuslääkkeestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Robotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Robotti

Vieras
Siis kauanko tämä "Mikään ei tunnu miltään"vaihe kestää???

Olo on,kun robotilla ja poikanen sano ekan sanansa ja mä vaan hymyilin ja olin,kun unessa;((((

Ei voi lopettaakkaan,kun vinyt jo kamalimman ahdistuksen pois ja sitä en kestä enään!!!

Lääkäri vaan sanoi että se kuuluu asiaan alussa..olen nyt kuukauden niitä syönyt ja ihan kamalaa,kun tää jumitus ei lopu!!!!! auttakaa,pliis ja kertokaa miten muilla??

voisit kaikesta huolimatta olla toistaseks onnellinen.. enemmän varmaan nyt kuitenkin pystyt ympäristöös seuraan ku siinä jumalattomassa ahdistuksessa..? tajuat sentään, että poika sanoi sen ekan sanansa :)

mä oon kans syöny kuukauden yhtä lääkettä. mä oon edelleen niin angstissa että on meinattu lähtee ensapuun jo moneen kertaan kun ei nää alotusoireet mene ohi vaan tekee mieli vetää pussi päähän ja narut tiukalle.. :/ lääkäri antaa aina ajan viikon päähän, ei anna lopettaa kun 'pitää odottaa, tällästä tää on'. tai voisinhan mä lopettaa, mutta mitäs sit syön? se määrää ilmeisesti ihan piruuttaan vaan hullumpia lääkkeitä sellasilla alotusannoksilla, etten uskalla alottaa. sille ei mene perille, etten kestä nyt minkään toisenkin lääkkeen sivuvaikutuksia tähän syssyyn. ei, en ole psykoottinen, se on ihan todettu enkä skitso, mutta oon miettiny pari kertaa että kokeileeko se ihan huvikseen tätä lääkettä muhun. kahessa apteekissa on kuitenkin jo puisteltu päätä että 'löytyyköhän meiltä tällästä, ei tätä paljoo käytetä..'

niin ja en oo nukkunu kunnolla tähän kuukauteen, olo alkaa olla aika järkky. sain siihen vaivaan VATSAHAPPOLÄÄKETTÄ. huomenna olis taas lääkäriaika, ja jos en saa mitään tähän unettomuuteen, en tiedä mitä teen. ainakin lopetan tämänhetkisen lääkkeen ja hakeudun sinne ensiapuun. ja tämä ei ole tk-lääkäri, vaan ihan mielenterveystoimistosta.

OLE SIIS ONNELLINEN TUOSTA JUMITUKSESTA, AINAKIN JOLLAIN TAVALLA SUHUN TEHOO TUO LÄÄKE!!! kumpa saavuttaisin edes hetkeksi ton olotilan.. voimia sulle!!

Yhteistyössä