Ihmiset ovat nykyään niin erkaantuneita oikeasta ravinnosta, että en ihmettele yhtään.Maitoo en oo maistanu mut siit juustosta en pitänyt
Surullista se silti on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmiset ovat nykyään niin erkaantuneita oikeasta ravinnosta, että en ihmettele yhtään.Maitoo en oo maistanu mut siit juustosta en pitänyt
Aah peuraa oon syönny ja se oli hyvää. Mut täytyy maistaa jos pääsee lähteen. Kauan sitä lihaa joutuu valmistaa ja saako sitä espanialaisista ravintoloista?
Mut miten mä oon erkaantunut. Mä en oo nirso ja tykkään kokeilla uutta. Mut vuohen juusto ja ruotsalainen lörde kala on no no mulle ja ruotsalainen strimland pihv. Se oli jotain maksaaIhmiset ovat nykyään niin erkaantuneita oikeasta ravinnosta, että en ihmettele yhtään.
Surullista se silti on.![]()
Mitä siihen pataan tulee?Täällä (kanarialla) ainakin vuohipata on melkis jokaisen ravintolan listalla.
Mitä siihen pataan tulee?
joo ootteko kauan jo ollu siellä ja ootteko joka vuosi samassa paikassa? Mitäs ookko käynny siciliassa?Sanoisin että siinä on sipulia, valkosipulia, jotain suurusta eli veikkaan vehnäjauhoja, pippuria, persiljaa, suolaa, tilkka jotain hapanta (sitruunaa?) tai ehkä loraus valkoviiniä ja oliiviöljyä.
Lihat ja sipulit on kärvennetty öljyssä, ripautettu jauhoja ja kaadettu vettä, viiniä ja mausteet päälle ja annettu muhia ainakin kolme tuntia.
Täällä kaikki on suht yksinkertaisen makuista.
joo ootteko kauan jo ollu siellä ja ootteko joka vuosi samassa paikassa? Mitäs ookko käynny siciliassa?
Juuh mäkin muistan ku kymmenen vuotta sit oltiin cran canarialla puerto ricossa joulun aikaan ni siellä oli 25 astet lämmintä. Paljos siel nyt on? Siis teettekö te miehen kaa saman tyyppistä hommaa ku saatte kummallekin noi sujuvasti lomat? Mitä sä tykkäät siellä tehdä?Tää on nyt kolmas talvi ku ollaan pidempään.
Ekaksi oltiin puolitoista kuukautta, seuraavaksi melkein kolme ja nyt ollaan reilut kolme kuukautta.
Lennetään joko Teneriffalle tai Gran Canarialle ku lennot on niihin edullisia ja sit ollaan siellä suurin osa ajasta ja reissataan laivalla osaksi aikaa jollekin naapurisaarista.
Sisiljaa en oo nähnyt, ois sekin kiva kokea. Meillä vaan kun on pakkoloma joulukuun alkupuolen jälkeen noin maaliskuun loppuun saakka ni silloin välimerenmaissa on hieman kylmä ja toisekseen sinne ei mee suoria lentoja.
Kasvata otsatukka, joka peittää rypyt ja lopeta murehtiminen.onko joku voide tai seerumi mikä toimii ihan oikeasti?
tai joku hyaluron piikki otsaan? ei botoksia.
mikä toimii oikeasti? pliis. mä en kestä kun olen 40 ja otsa jo ryppyinen. en polta.
onko joku voide tai seerumi mikä toimii ihan oikeasti?
tai joku hyaluron piikki otsaan? ei botoksia.
mikä toimii oikeasti? pliis. mä en kestä kun olen 40 ja otsa jo ryppyinen. en polta.