V
vieras......
Vieras
eilen mies lähti tennistä pelaamaan veljensä kanssa. Tuli ensin töistä, luki tunnin lehteä,nukkui olkkarin lattialla hetken ja sanoin et lähden kauppaan kun kuopus nukku hänen vieressään siinä lattialla. tulin kaupasta ja miehen veli oli tullut, kuopus oli hereillä ja keskimmäinen lapsi oli kaverinsa kanssa sisällä ja mies oli siirtynyt sänkyyn nukkumaan. no sit ku mies heräs nii ilmotti et lähtee pelaamaan sitä tennistä.ok. ei siinä mitään mut sit selvis et oli tienny jo sillo ku tuli töistä että menee pelaamaan ja minä koko päivän odottanu kotona et tulis jo töistä et saan hermolepoo lapsista ja sit toinen vaan nukkuu. tänään joskus yhden aikoihi kysy auton avaimia ja sanoin en tiedä mihin eilen laitoit, etsi vähän aikaa ja kun löysi niin lähti. miehen sisko oli meillä ja sano mulle kun ihmettelin et mihinkä se mies oikein lähti että "latelle". olin et ok. no sit mies tuli puol ysi kotii juovuksissa ja sano et oli tekemässä terassia siä "latella". suutuin siitä et ei sanonu mitään ja se ei nyt ymmärrä et miks oon suuttunu jos hän ei sanonu mihin on menossa kun en aamulla sille mitään puhunu sen takia et se pimitti multa eien sitä tenniksen peluu tietoa. kumpi on nyt lapsellinen?